| کد خبر: 9106 |

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی خبر داد:

تین نیوز | مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از راه اندازی دو خط اتوبوس های تندرو در مسیر بزرگراه صدر و همت خبر داد.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به راه اندازی خطوط اتوبوس های تندرو در سال جاری، گفت: با توجه به برنامه پنج ساله دوم طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مبنی بر دستیابی به  192 کیلومتر خطوط تندرو با 11 خط، مقرر شد تا در سال جاری و حسب تکالیف برنامه طرح جامع یاد شده، نسبت به راه اندازی دو خط تندرو در مسیر بزرگراه صدر و همت اقدام شود.

با تصویب شورای اسلامی شهر عملیات راه اندازی خط تندرو بزرگراه صدر آغاز می شود
وی با بیان اینکه خط تندرو بزرگراه امام علی به طول 36.1 کیلومتر از سوم اسفندماه سال 92 از مبداء مترو جوانمرد قصاب به مقصد بزرگراه ارتش (ورودی شهرک لاله) راه اندازی شده است، اظهار کرد: خط مزبور با تعداد 92 دستگاه اتوبوس و با 69 ایستگاه به صورت شبانه روزی در حال سرویس رسانی به شهروندان است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه همچنین خاطرنشان کرد: در خصوص خط تندرو بزرگراه صدر مطالعات راه اندازی خط به اتمام رسیده و برای تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده که پس از تصویب عملیات اجرایی برای راه اندازی خط مزبور آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آتوسا 0 0

    بابا این بی آر تی داره تنگ میکنه خیابون‌ها رو. چقدر هم کشته داده. همه جای دنیا خیابون‌ها رو تعریض میکنن تا راه عبور و مروز ماشینها باز بشه؛ بعد اینجا بدتر تنگ میکنن خیابونها رو!!! اصلا این بی آر تی اگه تجربه موفق و عقلانی بوده چرا در هیچ جای دنیا وجود نداره؟ مثلا خیابان اشرفی اصفهانی از بعد از اجرای بی آر تی کلا ترافیکش و آلودگی هوای آن چند برابر بیشتر از قبل شده. لطفا به گوش مسولین برسونین که بی آر تی تجربه کارشناسی شده ای نیست.

  • حسین 0 0

    خانم آتوسا! لطف کنید تخصص خودتونو اعلام بفرنایید ببینیم شما جه تخصصی دارید که اینگونه ادعا دارید که در همه دنیا خیابان ها را تعریض میکنند؟ الان در تمام دانشگاه ها و ذوره های تخصصی حفظ خیابان ها را تدریس میکنند و اینکه هرچه خیابان ها تعریض شود صحیح نیست و حواب نمی دهد. عبارت حاده های لاغر یا باریک(Road Diet) در همه جا شناخته شده است

  • آتوسا 0 0

    حسین آقا! اگه تعریض جواب نمیده حتما بی آر تی جواب میده!!! یه نمونه به من معرفی کنین که در کجای دنیا بی آر تی داره استفاده میشه؟

  • 0 0

    خانم آتوسا، در شهر های مدرن اولویت را به حمل و نقل عمومی دادند، در ضمن روزانه چند میلیون نفر از این سیستم استفاده می کنند که اگر این افراد می خواستند ماشین بیارند شهر قفل میشد در ضمن من در آن مسیر تردد دارم اتفاقا با ماشین شخصی هم تردد دارم، در آن مسیر و به جز چند تا ماشین مثل من که ۲ یا چند سرنشین هستند اکثر ماشین ها تک سر نشین هستند ولی اتوبوس ها پر پر هستند و اون اتوبوس ها هر کدام معادل چند ماشین پر هستند در مورد ترافیک سنگین هم دلیل آن توقف خودرو در کنار خیابان به دلیل سوار کردن مسافر و خرید از مغازه ها می باشد، من و همکارانم هم اگر امکانش بود حتما از بی ار تی استفاده میکردیم

  • 0 0

    به نظرم از این به بعد هر بزرگراهی چه در تهران و چه در شهر های دیگر قراره ساخته بشه باید پیش بینی خط بی ار تی هم در آن بشه هر چند که الان دیگر شبکه بزرگراهی تهران تقریبا تکمیل شده

  • 0 0

    به نظرم از این به بعد هر بزرگراهی چه در تهران و چه در شهر های دیگر قراره ساخته بشه باید پیش بینی خط بی ار تی هم در آن بشه هر چند که الان دیگر شبکه بزرگراهی تهران تقریبا تکمیل شده

  • 0 0

    آتوسا خانم، خیابان ها را فقط برای چرخیدن در آن ها احداثنکرده اند، الان اکثر کارمندان، دانشجویان، کارگران، کسبه و … از حمل و نقل عمومی نظیر بی ار تی استفاده می کنند، که به راحتی چند میلیون نفر میشند، پس از لحاظ عقلانی که به آن اشاره کردید، عقلانی تاین هست که این خطوط را توسعه داد نه این که محدودشان کرد، اتفاقا در اشرفی اصفهانی میزان جابجایی مسافر بیشتر شده است، ترافیک آن منطقه هم به خاطر توقف بیجا در حاشیه خیابان به دلیل خرید از مغازه ها و پاساژ های اطراف آن می باشد نه بی ار تی و نکته آخر این که بیشتر خودروهایی که در آن مسیر تردد می کنند تک سرنشین هستند و اتوبوس ها پر هستند، به طور میانگین هر اتوبوس در آن خط معادل ۴۵-۵۰ خودرو شخصی می باشد

  • مجید 0 0

    سلام از مسئولین شرکت اتوبوسرانی خواهشمند است برای مسیر همت به صدر يه فکری بکنند چون واقعا هر روز تو مسیر ساعتها وقت تلف وسوخت هدر میره یکی از علتها ی آلوده گی هوای تهران می باشد.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین