| کد خبر: 174927 |

خدمات گیرندگان حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای می‌توانند از طریق سامانه‌های شکایات شامل تلفن گویای ۱۴۱ (داخلی ۵)، سامانه پیامکی 1000525؛ سایت www.141.ir، صندوق پستی 698-91735، پورتال www.razavi.rmto.ir و تلفن 33158333 شکایات و انتقادات خود را مطرح نمایند که حداکثر باگذشت بین دو تا پنج روزبه شکایت رسیدگی و پاسخ ارائه خواهد شد.

تین‌نیوز | 

​مسئول رسیدگی به شکایات و میز خدمت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، با اشاره به فعال بودن سامانه‌های رسیدگی به شکایات گفت: در شش‌ماهه‌ ابتدای سال جاری به بیش از 800 شکایت حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رسیدگی شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19/5 برابر افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، محسن رکنی با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد شکایت، 705 مورد از طریق سامانه شهراه، 54 مورد از طریق سامانه سامد،12 مورد از طریق سامانه سازمان بازرسی کشور، 15 مورد از طریق سامانه پیامکی و همچنین 18 مورد هم از طریق پستی رسیدگی و پاسخگویی لازم ثبت‌شده است.

وی عنوان کرد: در پی مطالبات رانندگان حرفه‌ای حمل‌ونقل جاده‌ای از ابتدای سال جاری، رسیدگی به مطالبات و مشکلات رانندگان قوت گرفت که در این مدت بیش از 700 شکایت توسط سامانه‌های ویژه‌ای که به این منظور پیش‌بینی و فعال‌شده، دریافت که به‌تمامی آن‌ها رسیدگی شده است.

رکنی ثبت شکایات در این مدت‌زمان را حاکی از اعتماد رانندگان عزیز و زحمتکش به اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خواند و گفت: رانندگان این اداره کل را به‌عنوان مرجع و متولی خود برای حل مشکلات می‌دانند که از این باب مدیران با بهره‌گیری از تمام توان و همه ظرفیت‌های موجود در جهت احقاق حقوق رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای تلاش می‌کنند.

 مسئول رسیدگی به شکایات و میز خدمت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی بابیان این‌که برخی شکایات رانندگان به کمیسیون ویژه ماده ۱۲ به‌منظور رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل ارجاع می‌شود خاطرنشان کرد: در این مدت پرونده 212 شرکت حمل‌ونقل متخلف بررسی‌شده که منجر به 16 مورد لغو موقت پروانه فعالیت شده است.

 محسن رکنی افزود: خدمات گیرندگان حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای می‌توانند از طریق سامانه‌های شکایات شامل تلفن گویای ۱۴۱ (داخلی ۵)، سامانه پیامکی 1000525؛ سایت www.141.ir، صندوق پستی 698-91735، پورتال www.razavi.rmto.ir و تلفن 33158333 شکایات و انتقادات خود را مطرح نمایند که حداکثر باگذشت بین دو تا پنج روزبه شکایت رسیدگی و پاسخ ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین