| کد خبر: 188598 |

مدیرکل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد:

تخلفات را به ۱۲۴ گزارش کنید.

تین‌نیوز | 

 مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه تاکنون هیچگونه افزایش نرخ بلیط قطار در هیچ یک از مسیرها انجام نشده، از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این رابطه مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ منعکس کنند تا در اسرع وقت تحت رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدجواد احمدی با بیان این مطلب افزود: هرگونه قیمت‌گذاری بلیط قطار با تصویب کارگروه تنظیم بازار به شورای عالی هماهنگی ترابری کشور واگذار شده است.

وی ادامه داد: با استناد به درخواست شرکت راه آهن و ارسال اسناد و مدارک مالی شرکت‌های ریلی، موضوع افزایش نرخ بلیط قطار در سازمان حمایت بررسی و برای تصمیم‌گیری نهایی به شورای عالی هماهنگی ترابری کشور ارسال شده است.

مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: پس از قطعی شدن نرخ‌ها مطابق مصوبه کارگروه تنظیم بازار توسط شورای عالی هماهنگی ترابری کشور مراتب برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

احمدی تاکید کرد که تاکنون هیچگونه افزایش نرخ بلیط قطار در هیچ یک از مسیرها انجام نشده است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین