| کد خبر: 180392 |

قائم مقام راه‌آهن در اولین جلسه ستاد نوروزی تاکید کرد:

اولین جلسه ستاد نوروزی سال ۹۸ راه‌آهن با حضور قائم‌مقام، معاونان مدیرعامل، مدیران ستادی ذی‌ربط و مدیران مناطق به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

تین‌نیوز | 

اولین جلسه ستاد نوروزی سال ۹۸ راه‌آهن با حضور قائم‌مقام، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی ذی‌ربط و مدیران مناطق به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه حسین عاشوری قائم‌مقام راه‌آهن گفت: مسافرت‌های نوروزی با مسافرت در دیگر ایام سال تفاوت دارد، چون افراد بعد از یک سال کار و تلاش طاقت‌فرسا به همراه خانواده به سفر می‌روند و درنتیجه سطح انتظار و توقعشان بالاتر از سایر زمان‌هاست.

وی با تاکید بر ارائه خدمات هر چه‌بهتر خاطرنشان کرد: بالا رفتن سطح انتظار مسافران در ایام سفرهای نوروزی، بالطبع میزان نارضایتی‌ها را نیز افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به انجام نظرسنجی از مسافران در روزهای نوروز ۹۸، خواستار توجه جدی مدیران و شرکت‌های مسافری به کیفیت خدمات ارائه‌شده به مردم در ایستگاه‌ها و قطارهای مسافری شد و تاکید کرد: نتایج نظرسنجی‌ها مبنای قضاوت و امتیاز شرکت راه‌آهن است و بر مبنای آن از کارکنان سه منطقه برتر تقدیر می‌شود.

عاشوری هم‌چنین خواستار ارائه پیشنهاد برای انجام کارهای متفاوت و نوآورانه، توسط ادارات ستاد و مناطق در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران شد و گفت: همگی باید تلاش کنیم تا جایی که امکان دارد سفرهای ریلی را برای مردم با خاطره‌های خوش همراه کنیم.

کاهش حجم دستورالعمل‌ها و ارسال آن‌ها به‌صورت خلاصه به ادارات ستادی و مناطق، استفاده از ابزارهای نوین برای نظرسنجی، تنظیم ساختار لیست اعضای ستاد نوروزی توسط اداره کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری و ایمنی و نظارت بر شبکه و استفاده از ظرفیت ستادهای نوروزی استان‌ها برای خدمات‌دهی بیشتر به مسافرین از دیگر تاکیدات قائم‌مقام راه‌آهن در این جلسه بود.

در این جلسه، علی کاظمی منش مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری، گفت: نوروز ۹۸ نسبت به نوروز ۹۷ تفاوت‌هایی دارد که راه‌اندازی قطار ارومیه، کرمانشاه و رشت، رتبه‌بندی قطارهای مسافری و ایجاد قطارهای گردشگری جدید در شبکه ریلی ازجمله این تفاوت‌هاست.

وی ادامه داد: اضافه شدن ۲۷ واگن چهار تخته، سه رام قطار ست و پنج رام ریل باس به شبکه ریلی، افزایش قطارهای پنج ستاره از هفت مسیر به هشت مسیر و بازسازی واگن‌ها از دیگر این تفاوت‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین تا ایام نوروز شش نمازخانه و سرویس بهداشتی به شبکه ریلی افزوده می‌شود و ۳۵ نمازخانه نیز، تجهیز و بازسازی خواهد شد.

کاظمی‌منش؛ اتصال سالن خدمات مسافری به ایستگاه راه‌آهن تهران، تجهیز دو ایستگاه مسافری به پله‌برقی، طراحی و اجرای سایبان خطوط و سکوها در ایستگاه‌های زاهدان، یزد و نیشابور، یکسان‌سازی تابلوهای راهنمای مسافر و خرید و نصب شش دستگاه ایکس ری را از دیگر اقدامات انجام‌شده طی سال جاری برشمرد.

در این جلسه که با حضور مدیران و نمایندگان شرکت‌های غیردولتی مسافری برگزارشده بود، نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی نیز بیان و مقرر شد برنامه زمان‌بندی و روش انجام پیش‌فروش نوروزی با هماهنگی بخش خصوصی انجام شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین