| کد خبر: 221663 |

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از تشکیل پرونده تخلف برای شرکت های حمل و نقل کالا در هرمزگان خبر داد.

تین نیوز

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از تشکیل پرونده تخلف برای شرکت های حمل و نقل کالا در هرمزگان خبر داد.

عبدالرضا پیروی منش در بازدید از شرکت های حمل و نقل بندرعباس، افزود: در پی شکایات شهروندان از شرکت های حمل و نقل کالا در استان بازرسان این سازمان پس از بازرسی از واحدهای مذکور پرونده تخلف تشکیل دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی عدم انجام تعهدات در قبال مصرف کنندگان را تخلف شرکت های حمل و نقل کالا دانست و عنوان کرد: ارزش ریالی این پرونده بالغ بر ۱۹۴ میلیون ریال است.

پیروی منش اضافه کرد: پرونده تخلف تشکیل شده توسط بازرسان این سازمان جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان بیان کرد: تلفن ۱۲۴ این سازمان آماده پاسخگویی ودریافت گزارشات مردم در زمینه تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و … است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین