بازدید سایت : ۷۰۱۴۸
| کد خبر ۲۹۸۵۰۷
کپی شد

صدای کامیونداران باید شنیده شود ​

نماینده فیروزآباد از معافیت مالیاتی کامیونداران حمایت کرد و خواستار توجه به دغدغه های بیمه ای، سوخت و نوسازی ناوگان شد.

تین نیوز |

نماینده فیروزآباد از معافیت مالیاتی کامیونداران حمایت کرد و خواستار توجه به دغدغه های بیمه ای، سوخت و نوسازی ناوگان شد.

 

این عضو کمیسیون عمران، با اشاره به دغدغه های موجود در این صنعت افزود: همکاران ما در صنعت حمل ونقل نگرانی های جدی در خصوص مسائل بیمه ای و نوع تعرفه گذاری سوخت دارند که این نگرانی ها کاملاً به جا و منطقی است. فعالیت کامیونداران به عنوان یکی از مشاغل سخت و پرخطر شناخته می شود و نیازمند توجه ویژه است.

فروردین با اشاره به ضرورت بازنگری در سیاست های فعلی تأکید کرد: دولت می بایست در این زمینه تجدید نظر اساسی انجام دهد. پیش از هر تصمیمی درباره نرخ سوخت، باید ابتدا مسئله نوسازی ناوگان فرسوده حمل ونقل به طور جدی پیگیری شود. تنها پس از به روزرسانی و مدرنیزه کردن ناوگان است که می توان درباره تعرفه های سوخت تصمیم گیری عادلانه داشت.

این عضو کمیسیون عمران در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از صنعت حمل ونقل که نقش حیاتی در چرخه اقتصادی کشور دارد، نیازمند عزم جدی تمام نهادهای مسئول است. امیدواریم با همکاری بین قوای مختلف، بتوانیم گام های مؤثری در جهت رفع مشکلات این صنعت مهم برداریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • شفارودی پاسخ

    مقصد قاچاق سوخت جنوب و جنوب شرق است مبدا سوخت اما ستاد سوخت است ستاد سوخت با حذف گازوییل پایه و غایله بار برگ و تخصیص سوخت ناتراز باعث هدر رفت و قاجاق گردید این غایله سه نرخی هم پوست خربزه ای بود که زیر پای پزشکیان انداختن که اراده اصلاح رو از ایشان بگیرن

  • محسم پاسخ

    قاچاق سوخت ناوگان حمل ونقل اسم رمز ...کارهای آقایون هست ، وگرنه بیست میلیون لیتر روزانه فقط کار بزرگانه

  • کریم اله دین پرور پاسخ

    لطفانسبت به کرایه تانکرهاحمل سوخت انجام میدهند که یک سرباربرگشت یک سرخلی هستند کرایه و سوخت برگشت محاسبه شودباتشکر

  • ناشناس پاسخ

    نو سازی کامیونها که باید به خواب ببینیم الان چند ساله همین قول دارن میدن

  • ناشناس پاسخ

    آقای مسئول سختی کار راننده ربطی به کامیون‌داران نداره
    مشکل راننده را حل کن

  • علی پاسخ

    خواهشا سختی کار راننده پایه یک درون شهری و برون شهری رو درست کنید تورو قرآن یک فکری بردارید بابا خدا شاهده حق راننده هست سختی کار، غلتک گریدر، بیل مکانیکی، لودر، تراکتور، لیفتراک سختی کار داره بعد راننده پایه یک با این همه سختی و استرس و بدبختی که با جون خودشون و مردم بازی میکنن سختی کار تعلق نمیگیره من نمیدونم کی این قانونها رو از خودش درست میکنه خدا شاهده من با بیشتر این دستگاه ها کار کردم اصلا نمیشه با ماشین سنگین مقایسه کرد شما برین به راننده های همین دستگاههایی که نوشتم بگین چند روز برین با ماشین سنگین کار کنین خدا گواهه اگه رفتن توف بندازین تو صورت من ما تو سازمانمون داریم دو روز دستگاشون خرابه از ترس ماشین میرن مرخصی

  • ناشناس پاسخ

    تو رو قرآن به هرکی میپرستین سختی کار رانندها رو درست کنین ۴۲ساله هستم شب تا صبح از درد سیاتیک خوابم نمیبره ۱۵ساله با ماشین کار میکنم ده تا مرض گرفتم هرچی راننده هست همه مریض هستن بابا شماچه دینی دارین که اینقد بیرحم هستین شما با ۲۰ سال بازنشست کنین همون حقوق پایه قانون کارو بدین ما راضی هستیم تورو جان بچه هاتون یگ فکری بردارید