| کد خبر: 44417 |

تین نیوز |  عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که هنوز فاینانس خارجی راه‌آهن سریع‌السیر تهران-اصفهان تامین نشده است، گفت: این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات و عدم تخصیص کار معطل مانده بود و پروژه به صورت فاز-فاز دنبال می‌شد.

محمد فیروزی اظهار کرد: این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات و عدم تخصیص کار معطل مانده بود و پروژه به صورت فاز-فاز دنبال می‌شد که خوشبختانه دیدگاه وزیر راه در این مسئله خوب و مثبت بود.
 
وی ادامه داد: پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل این پروژه با توجه به این‌که خط‌آهن سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان راه‌اندازی شود از بار ترافیکی این مسیر کاسته می‌شود.
 
وی تصریح کرد:‌علاوه بر این ظرفیت اشتغال بالا می‌رود و در مصرف سوخت صرفه‌جویی حاصل خواهد شد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که امیدواریم با تخصیص اعتبارات تدوام داشته باشد، افزود: با توجه به وضعیت تورمی که داریم از میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه اطلاعی ندارم.
 
فیروزی در پاسخ به این پرسش که آیا فاینانس خارجی خط‌آهن سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان تامین شده است، گفت: هنوز فاینانس این پروژه محقق نشده و احتمالا ساخت این خط‌آهن با استفاده از منابع داخلی آغاز شده است.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Alex Dunn 0 0

    این پروژه هرگز اجرا نخواهد شد۰این فاینانس هرگز تأمین نخواهد شد۰این پروژه خیالی بیش نیست۰

  • رضا نجف آبادی از اصفهان 0 0

    ۹ ماه از افتتاح و کلنگ زنی پروژه گذشت ولی هنوز هیچ کاری انجام نمی شود و شنیده ام اصلا قراردادی نیست و فاینانسی تامین نشده این را نماینده مجلس گفته بود و گرنه صدایی از مدیران وزارت راه در نمی آید.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین