| کد خبر: 237655 |

◄ یک راننده ناوگان عمومی: جاده همدان به کرمانشاه غیر قابل تردد شده است

جاده همدان به کرمانشاه غیر قابل تردد شده و زیان وارده به خودروهای عمومی که از این مسیر تردد می کنند به دلیل خرابی جاده آنقدر است که هفتگی باید در تعمیرگاه باشیم.

تین نیوز

تعدای از رانندگان فعال در بخش مسافری با انتقاد از وضعیت نامناسب جاده های کشور، خواستار رسیدگی به وضعیت این جاده ها شدند.

به گزارش تین نیوز، یکی از رانندگان ناوگان سواری کرایه، به خبرنگار ما گفت: جاده همدان به کرمانشاه غیر قابل تردد شده و زیان وارده به خودروهای عمومی که از این مسیر تردد می کنند به دلیل خرابی جاده آنقدر است که هفتگی باید در تعمیرگاه باشیم.

وی از مسئولان مرتبط درخواست کرد با بازدید از این جاده ها برای رفع مشکلات آنها و جلوگیری از افزایش خسارات به ناوگان عمومی جاده ای اعم از مسافری و باری، اقدام نمایند. 

وی عنوان کرد: چرا وقتی قرار است یکی از مسئولان رده بالای کشوری به استانی برود شبانه روز جاده ها را ترمیم و  آسفالت می کنند اما برای مردم این کار را انجام نمی‌ دهند؟

بیشتر بخوانید:

علیرضا انصاری یکی دیگر از این رانندگان نیز گفت: در خوزستان به جز کیفیت بسیار بد آسفالت جاده ها  و وجود دست اندازها، در یک مسیر رفت و برگشت که طول رفت یا برگشت آن حدود ۱۴۵ کیلومتر است، تعداد زیادی مانع سرعت گیر (حدود ۶۰ الی ۷۰ مانع) در هر مسیر وجود دارد که این موانع به جز استهلاک زیاد خودرو، خطر تصادف را نیز افزایش می‌دهد.

وی با بیان این که برخی از این موانع پلاستیکی و برخی ها از جنس آسفالت و مانند تپه هستند، تاکید کرد: چرا به جای ساخت مسیرهای کمربندی، ایجاد مانع سرعت کاه که ارزانترین و راحت ترین راهکار است انتخاب می شود؟
یکی دیگر از رانندگان سواری کرایه نیز به خبرنگار ما گفت: جاده چالوس از دوزبن تا مرزن آباد بسیار خراب بی کیفیت و دست اندازها تبدیل به چاله بزرگ شده است اما کسی به این مشکل توجه نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع موجب شده هر 2 تا 3 ماه یک بار کل جلو بندی  و زیربندی خودروی خود  را با این هزینه های سرسام آور، تعویض کنم.

راننده دیگری نیز عنوان کرد: در جاده سه راهی نهاوند به طرف فیروز آباد، سال های متمادی چاله هایی وجود دارد که اگر کسی با جاده آشنایی نداشته باشد دچار تصادف و خسارت های سنگین خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.