| کد خبر: 1924 |

در نشست خبری امداد خودرو رفاه ایرانیان اعلام شد:

◄ استقرار ایستگاه‌های امدادی ۲۴ ساعته در محور قم - اصفهان - شیراز / ۱۱۷۴ خودرو امدادی در کشور مستقر شده‌اند

تین نیوز | مدیرعامل شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان با بیان اینکه" در طرح نورزوی این شرکت، تعداد 182 ایستگاه به همراه 1174 خودرو امدادی در سراسر جاده های کشور مستقر شده است" تصریح کرد: بیشترین امکانات امدادی به دلیل حجم بالای حوادث جاده‌ای در محور قم-اصفهان-شیراز مستقر شده اند.   

به گزارش خبرنگار تین نیوز از نشست خبری امداد خودرو رفاه ایرانیان که در هتل هویزه تهران برگزار شد، برنجی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص پوشش امدادی این شرکت در ایام نوروز اظهار کرد: تعداد 182 ایستگاه امدادی به همراه هزار و 174 ناوگان خودرویی، 52 نمایندگی امدادی و 72 خودرو تعمیرگاهی در سراسر جاده های کشور امداد رسانی خواهیم کرد.

در ادامه این نشست مدیر خدمات پس از فروش شرکت آسان موتور، نماینده رسمی خودروهای هیوندای در ایران بیان داشت: با توجه به حجم خودروهای وارداتی، تعداد 133 ایستگاه ثابت و سیار به منظور  فراهم آوردن آسایش برای صاحبان خودروهای هیوندای در جاده های کشور فراهم کرده ایم. و مردم می توانند با شماره تلفن 486455 و یا وب سایتwww.asamotor.com با ما در ارتباط باشند.

همچنین کلانتری مدیرخدمات پس از فروش شرکت کرمان خودرو که جایگزین شرکت مدیران خودرو شده است، گفت: امسال برای اولین بار و با حضور در 137 نقطه از جاده ای کشور به طرح امداد خودرو رفاه ایرانیان پیوستیم تا مشتریان ما با آرامش خاطر به سفرهای خود برسند.

عباسی، نماینده شرکت جیلران موتور و نماینده رسمی خودروهای جیلی در کشور نیز بیان داشت: طبق قرار داد منعقد شده با امداد خودرو رفاه ایرانیان، در کلیه ورودی های شهر تهران، 4 ایستگاه با لوگوی این شرکت امدادی آماده کمک رسانی به هموطنان هستیم.

همچنین نفری، نماینده شرکت اطلس خودرو (کیا) با اشاره به برنامه های این شرکت در ایام نوروز خاطرنشان کرد: در فاز اول برنامه های نورزوی که از 3-15 اسفند و قبل از شروع سفرهای نوروزی انجام شد، خودرو های مشتریان این شرکت را به طور رایگان مورد معاینه قرار دادیم و همچنین تخفیفاتی را برای آنها از جمله تعویض روغن و امثال هم قائل شدیم. 

وی افزود: در فاز دوم که از 28 اسفند شروع و تا 15 فروردین ادامه خواهد یافت، نیز با ایجاد 30 ایستگاه و 36 عاملیت خودرو سیار در جاده های کشور آماده کمک رسانی به مسافران نوروزی هستیم، همچنین دارندگان خودرو کیا می توانند با شماره 44503762 با ما در تماس باشند.

منیعی، مدیرخدمات پس از فروش ایرتویا با اشاره به سابقه 40 ساله این شرکت در خصوص نمایندگی خودروهای تویوتا در ایران یادآور شد: با توجه به 50 نمایندگی این شرکت در سراسر کشور، سال جدید را همانند سال گذشته در صدد ایجاد آرامش برای هموطنان عزیز هستیم.

در ادامه این نشست، برنجی با اشاره به آمادگی کامل امداد خودرو رفاه ایرانیان برای نوروز 93 گفت: مکاتبات صورت گرفته با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سازمان‌های استانی مربوطه، همچنین عقد قرار داد با شرکت های بیمه و پیوستن کرمان موتور به جمع شرکت های تحت پوشش امداد خودرو رفاه ایرانیان، امیدواریم همانند سال گذشته رتبه اول خود را تکرار کنیم.

تعامل با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

مدیرعامل شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز مبنی بر اینکه" تعاملات صورت گرفته با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چه میزان از خواسته‌های شما را برآورده کرده است و با توجه به حجم بالای حوادث جاده ای در محورهای متصل به شمال کشور و قم - اصفهان - شیراز و مسیرهای متصل به جنوب کشور، چه اقداماتی را برای این نقاط پیش بینی کرده اید؟ اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای دید مثبتی نسبت به موضوع امداد رسانی دارد و تعاملات در سطح عالی صورت گرفته است، همچنین در محورهای جنوبی کشور تعداد 290 خودرو امدادی در شهرهای استان خوزستان مستقر شده اند و در خصوص محور قم- اصفهان شیراز نیز کانکس های شبانه روزی با امکانات ویژه برپا شده است. 

وی افزود: از خروجی شهر تهران تا ورودی قم پنج ایستگاه و حد فاصل قم- کاشان و اصفهان نیز هفت ایستگاه مستقر شده اند،

اگر جای کشاورزیان بودم!

برنجی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تین نیوز مبنی بر اینکه اگر به جای رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بودید، کدام یک از نیازهای امداد خودرو رفاه ایرانیان را مورد بررسی قرار می دادید؟ تصریح کرد: علی رغم تمام حمایت ها و پشتیبانی های سازمان راهداری، دو موضوع نوسازی ناوگان فرسوده امدادی و بیمه رانندگان خودرو های امدادی را در اولویت قرار می دادم.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان با اشاره به نکات مثبت این شرکت برای کسب رتبه اول خدمات امداد خودرو در کشور بیان کرد: رسیدگی به شکایات مردمی، انجام دستورالعمل های سازمان راهداری، همکاری با شرکت های خارجی و جلب اعتماد شرکت های بیمه برای پوشش خدمات ما از تلاش های ما برای کسب این مهم بوده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.