| کد خبر: 153727 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد:

فعالیت شرکت‌های امداد خودرو در ایام اربعین در سطح راه‌های استان مرکزی

علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از فعالیت چهار شرکت امداد خودرو در ایام اربعین خبر داد و گفت: این شرکت‌ها در جاده‌های استان به زائران و مسافران عتبات عالیات خدمات امداد خودرو ارائه می‌کنند.

تین نیوز

علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از فعالیت چهار شرکت امداد خودرو در ایام اربعین خبر داد و گفت: این شرکت‌ها در جاده‌های استان به زائران و مسافران عتبات عالیات خدمات امداد خودرو ارائه می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی فر در جلسه هماهنگی و بررسی وضعیت فعالیت شرکت‌های امدادخودرو؛ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان مرکزی، نام‌آوران تیزرو، مهریاوران آشتیان و مهر طاها را چهار شرکت مجاز دانست و افزود: این شرکت‌های امدادی با آرم و علائم و چراغ گردان استاندارد در ایام طرح اربعین در محورهای ارتباطی استان حضور مداوم دارند و به زائرین خدمات ارائه می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه امدادخودروها در محدوده مجاز خود فعالیت کنند، گفت: در مجموع در حدود ۸۰ نفر نیروی امدادی در سطح جاده‌های استان به کاربران وسایط نقلیه در معابر شهری و جاده‌ها کمک‌رسانی می‌کنند.

زندی فر تصریح کرد: در راستای رفع این مشکل در سایت ۱۴۱.ir با استفاده از بانک اطلاعاتی و نرم‌افزار ساماندهی امداد خودروها، امکانات جدیدی بنام استعلام پلاک امداد خودروهای مجاز اضافه شده است که با وارد کردن پلاک وسیله نقلیه یدک‌کش (امداد خودرو) در این قسمت سایت در هر نقطه‌ای از کشور می‌توان از صحت ادعای امداد خودرو جهت فعالیت مجاز آن اطمینان حاصل کرد و نیز با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ در تلفن همراه می‌توان نزدیک‌ترین امداد خودروی مجاز را بر روی نقشه کشور پیدا کرد و با تماس تلفنی و اطمینان خاطر از آن‌ها یاری خواست.

 وی با تأکید بر رعایت تعرفه مصوب از سوی شرکت‌های امدادخودرو  و جلوگیری از فعالیت شرکت‌های امدادی غیرمجاز تصریح کرد: مطابق دستور قضایی دادستان در خصوص برخورد با امداد خودروهای متفرقه از فعالیت افراد متفرقه از سوی قرارگاه پلیس‌راه و بنیاد تعاون ناجا جلوگیری می‌شود.

شرکت‌ها در ایام اربعین به صورت مستمر در سطح شبکه جاده‌ای استان حضور خواهند داشت و هموطنان می‌توانند در صورت بروز مشکل و هر گونه نقص فنی خودرو با شرکت‌های امداد خودروی مجاز تماس حاصل نمایند و از خدمات امدادی شرکت‌ها استفاده نمایند و در صورت هرگونه شکایت و انتقاد از طریق شماره تلفن‌های ۳۴۱۳۴۰۳۳ مراتب را به همکاران اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.