| کد خبر: 21982 |

رئیس انجمن صنفی شرکت های امداد خودرو کشور در گفتگو با تین نیوز:

◄ نظارت هوشمند بر فعالیت امداد خودروها در ایام نوروز / ۴۵۰ نمایندگی سایپا با ۴۵۰۰ پرسنل در طرح امداد نوروزی

تین نیوز | در حالی که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم میزان تقاضای سفر همه ساله نسبت به سال های گذشته رو به افزایش است، لذا باید دید مسئولین شرکت های امداد خودرو در کشور تدابیر لازم را به منظور خدمت رسانی مطلوب در جای جای ایران اندیشده اند یا خیر؟

در این رابطه عباسعلی غیاثی، رئیس انجمن صنفی شرکت های امداد خودرو کشور، در گفتگو با تین نیوز، با بیان اینکه طرح خدمات و امداد نوروزی سال 94 از یکشنبه 25 اسفندماه 93 تا 16 فروردین 94 به مدت 21 روز اجرا می شود، گفت: گروه خودروسازی سایپا با اجرای این طرح در قالب ارائه خدمات درون تعمیرگاهی و برون تعمیرگاهی تمامی خودروهای این گروه اعم از خودروهای دارای گارانتی و وارانتی را تحت پوشش خواهد داشت. 

وی در ادامه افزود: در این طرح، تمامی خودروهای داخلی و خارجی دارنده کارت اشتراک امداد خودرو عمومی شرکت امداد خودرو سایپا از خدمات امدادی این شرکت بهره مند شده ضمن آنکه خودروهای متفرقه ای که در طول طرح به منظور همکاری مشترک با سایر سازمان ها و نهادهای ذیربط مانند کمیته عملیات و اجرای مقررات ترافیکی، کمیته امداد و نجات جاده ای، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، به ستاد طرح ارجاع گردد، در تمامی استان ها و جاده های اصلی و فرعی کشور تحت پوشش قرار خواهد داد.

غیاثی در خصوص خدمات برون تعمیر گاهی تصریح کرد: در این طرح، حدودا 420 واحد امدادی مشتمل بر 180پایگاه روزانه و 70 پایگاه استقراری شبانه روزی و 170 واحد درون شهری با 500 نفر امداد گر به منظور ارائه خدمات به هموطنان و مشتریان گروه بکارگیری خواهند شد. تمامی واحدها به سامانه ردیاب یا AVL مجهز هستند که با این کار عملکرد امداد گران از این طریق و بازدید های میدانی مستمر تحت کنترل قرار می گیرد.

مسئول انجمن صنفی شرکت های امداد خودرو در ادامه سخنان خود با اشاره به خدمات درون تعمیرگاهی امداد خودروها اضافه کرد: در این طرح بالغ بر 450 نمایندگی مجاز گروه خودرو سازی سایپا با بیش از 4500 نفر پرسنل در سراسر کشور به ارائه خدمات می پردازند. در تعیین نمایندگی های کشیک به گونه ای برنامه ریزی شده که کلیه خودروهای تولیدی گروه در همه شهرهای کشور تحت پوشش خدمات درون تعمیرگاهی قرار گیرند.

وی شماره تلفن های"09677 "را آماده پاسخگویی به درخواست مشتریان در ایام تعطیلات نوروز اعلام کرد و گفت: شماره تلفن یاد شده همه روزه آماده پاسخگویی به درخواست مشتریان در حوزه های فروش، خدمات پس از فروش و سایر درخواست های آنان است.

غیاثی همچنین در ارتباط با سازوکار پشتیبانی و نظارت بر حسن اجرای طرح امداد نوروزی خودرو، خاطرنشان ساخت: در طول اجرای طرح امداد نوروزی روزانه بالغ بر 120 نفر در شرکت های امداد خودرو سایپا یدک مسئولیت پشتیبانی شبکه نمایندگی های مجاز و ناوگان امدادی و مرکز امور مشتریان را به انجام خواهند رساند.

پیش بینی می شود حدود 6000 نفر در طرح خدمات و امداد نوروزی سال 94 خودروسازی سایپا به منظور ارائه خدمات مطلوب بکارگیری شوند. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.