| کد خبر: 41448 |

◄ " جرمانیا " در راه ایران

تین نیوز | معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشور از شروع فعالیت شرکت هواپیمایی آلمانی "جرمانیا" (ژرمانیا) با پنج پرواز هفتگی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمد خداکرمی در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ارتباطات اتاق بازرگانی تهران از شروع پرواز شرکت دوم هواپیمایی آلمان به نام جرمانیا با چهار پرواز هفتگی به تهران و یک پرواز یه مشهد خبر داد و گفت: با شروع فعالیت این شرکت در ایران، سقف توافقنامه 14 پرواز میان ایران و آلمان پُر خواهد شد. همچنین پرواز به مقصد شهر "مونیخ" از سوی شرکت ماهان به زودی فعال خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به گزارش پروازهای یک ماهه اخیر (دی ماه) سال جاری اظهار داشت: پروازهای خارجی انجام شده در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد و پروازهای  داخلی نیز تنها 0.2 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بر همین اساس تعداد پنج هزار و 666 پرواز خارجی در دی ماه سال 92 با میانگین روزانه 189 پرواز انجام شده بود اما در دی ماه سال جاری  شش هزار و 287 پرواز با میانگین روزانه 210 پرواز صورت گرفته است.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه"پروازهای عبوری در دی ماه سال جاری نسبت به سال گذشته رشد 60 درصدی داشته است" یادآور شد: در سال گذشته 16 هزار و 939 پرواز عبوری با میانگین روزانه 564 پرواز انجام شد، اما در دی ماه امسال شاهد 27 هزار و 9 پرواز عبوری با میانگین روزانه  900 پرواز بوده ایم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Alex Dunn 0 0

    این خط هوائی یک شرکت خصوصی با پروازهای کم هزینه است و ۲۳ فروند ایرباس ۳۲۱ و ۳۱۹ و بوئینگ ۷۳۷ سری ۷۰۰ دارد۰ پروازهایش کوتاه برد(تا ۳ ساعت) است وتسهیلات مسافری آن محدود بوده و از شام یا نهار یا صبحانه خبری نیست۰چای، قهوه و گهگاه ساندویچ با نان تست مجانی است۰مسافر می تواند ۲۰ کیلوگرم بار داشته باشد۰ سرگرمی داخل پرواز مانند رادیو و تلویزیون پولی است۰سفر بالای سه ساعت با این خط هوائی خسته کننده بوده و اگر غذا می خواهید باید پولش را بدهید۰بلیط آنهم الزاما باید ارزانتر از ماهان یا ایران ایر باشد۰ناوگانش هم جملگی زیر ده سالند و ایمن می باشند۰خط نسبتا گمنامی است و پایگاهش برلین است و بیشتر پرواز داخلی دارد مثل تابان یا زاگرس۰

  • محمود 0 0

    عزیزم این مدل L. C. C که شما از ان تعریف میکنید در یک بازار رقابتی جواب میدهد نه اینجا که بعلت نبود رفاقت مسافر بیچاره حاضره تو هواپیما جارو هم بزنه اگر اجازه بدهند گردگیری شب عید هم بکنه برای سلامتی چمدان وبارش هم جای گراند هندلینگ بار هم جابجا بکنه. تو انجا مسافر حقوقی داره که اگر ایر لاین تاخیر بکنه با ید جبران خسارت بکنه نه اینکه در هنگام تاخیر هیچ مقام مسئولی جواب که نمیده جلو مردم خدماتی شرکت مسافر چنان تخریب و تحقیر میکنه که از هر چه هواپیما و ایرلاین جوری بدش بیاد که دیگه از جلو فرودگاه هم رد نشه

  • هوشنگ 0 0

    مسافر حقوق داره اما به حسابش واریز نمیشه از محمود اقا خواهش میکنم توضیح بدهند چرا مگر شماره حساب اشتباه شده؟

  • محمود 0 0

    هوشنگ بزرگوار مقصد از همه این مطالب و نوشته حضرت عالی تعالی صنعت است که انشاالله با درایت مدیران لایق و وجود برنامه حقوق مسافر هم محقق خواهد شد. از اقای الکس نیز متشکرم.