| کد خبر: 23327 |

نخستین خودروی امداد و نجات رایانه ارتباطی ایرانی رونمایی شد

تین نیوز | نماینده مجری طرح نخستین خودرو امداد و نجات رایانه‌ای ایرانی گفت: همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و ماشین‌های اداری مشهد نخستین خودرو امداد و نجات رایانه ارتباطی ایرانی رونمایی شد.
 
محمد علی خانزاده اظهار کرد: خودرو امداد و نجات سایبری، آزمایشگاهی سیار با تجهیزات پایه‌ای با قابلیت ارائه مجموعه‌ای از سرویس‌های امداد و نجات به کارشناسان فنی است که می‌تواند با پشتیبانی آنلاین به ارائه خدمات سایبری و امداد و نجات رایانه‌ای به دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو قلمرو، که مورد تهدید و یا حمله سایبری قرار گرفته‌اند بپردازد.
 
وی بیان کرد: این خودرو سیار که دارای بسیاری از تجهیزات اتاق سرور است که امکان برقراری لینک‌های ارتباطی حتی در صورت نبودن کابل‌های ارتباطی را فراهم می‌کند و سبب می‌شود در مواقع بحرانی به خوبی به مدیریت بحران پرداخت.
 
خانزاده افزود: این خودرو بومی بوده و الگوریتم آن نیز از دانش ایرانی بهره برده است و با توجه به قدرت این سیستم و توانایی رفع نقایص ایجادی در شبکه ها هم اکنون آماده واگذاری و یا ارائه خدمات برای تمام دستگاه و یا شرکت های مورد نیاز است.
 
وی با بیان اینکه خودرو فوق دارای تائیدیه های لازم از مراکز مرجع و ذی‌صلاح است تصریح کرد: این خودرو سیار امداد و نجات ایرانی می‌تواند در زمانی حدود 20 تا 30 دقیقه جایگزین سرور اصلی شرکت‌ها و ادارات کرد و وقفه حاصل از خرابی سیستم، سوختن هارد یا خرابی خطوط مخابراتی را برطرف کرد.
 
نماینده مجری طرح نخستین خودرو امداد و نجات رایانه ای ایرانی(cert) اظهار کرد: با توجه به تقاضای طرف قرارداد ما می توانیم تجهیزات مورد نیاز را به هر تعدادی که مورد نیاز باشد در اختیار آنها قرار دهیم.
 
گفتنی است، نمایشگاه کامپیوتر و ماشین‌های اداری مشهد و نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات در خراسان رضوی توسط شرکت بین‌المللی آرسا از سوم تا هفتم مهر ماه به مدت پنج روز از ساعت 16 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.