| کد خبر: 57134 |

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

◄ بودجه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی قطره چکانی است

تین نیوز | عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اعلام این که به دلیل محدودیت‌های درآمدی دولت، بودجه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت قطره چکانی است، گفت: با توجه به مشکلات دولت، بین آن چه هست و آن چه باید باشد، فاصله زیادی وجود دارد اما تردیدی نیست که آینده خوبی در انتظار ناوگان حمل و نقل عمومی است.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، کمال الدین پیرمؤذن افزود: برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای واردات خودروهای هیبریدی از هدف‌گذاری‌های امیدوار کننده است که با رفع محدودیت‌های بین‌المللی و آماده کردن زیرساخت‌ها، تحول بزرگی در نوسازی ناوگان ایجاد خواهد کرد. 

وی با اشاره به این که مردم تهران با وجود تکالیف قانونی دولت، به خاطر بی‌ مهری‌های دولت قبل نسبت به شهرداری تهران، مورد بی‌مهری قرار گرفتند، اظهار کرد: در دولت قبل، ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو نه تنها از حمایت کامل، بلکه حتی از حمایت نسبی هم برخوردار نبودند. 

پیرمؤذن با بیان این که دولت یازدهم مبارزه با بمباران بحران های محیط زیستی را در کانون توجه و در اولویت برنامه‌های خود قرار داده، تصریح کرد: به این منظور پیگیری‌های خوبی در زمینه کاهش آلودگی هوا از طریق نوسازی ناوگان و اعطای تسهیلات از محل صرفه‌جویی در مصرف سوخت انجام شده و در مجموع، سمت و سوی جهت گیری‌ها به طرف نوسازی ناوگان است. 

عضو فراکسیون محیط زیست در پایان با تأکید بر این که نتایج بسیار خوبی از اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته در زمینه کاهش آلودگی هوای تهران حاصل شده، خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد، روزهای هشدار آلودگی هوا در پایتخت کاهش داشته و این بیانگر همت و اراده همگانی در زمینه کاهش مشکلات محیط زیستی و ترافیکی تهران است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.