| کد خبر: 126597 |

پراید را استاندارد سازی کنید

تین‌نیوز| لاریجانی گفت: بهتر است برای خودروهایی مانند پراید استاندارد سرعت در نظر گرفته شود تا شاهد کاهش فاجعه آفرینی این خودرو باشیم.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه 15 فروردین به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با رئیس سازمان ملی استاندارد دیدار و گفت و گو کرد.
 
پیروزبخت در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان ملی استاندارد در سال 95 گفت: سال گذشته از نظر مالی سال بسیار سختی بود اما این سازمان توانست به خوبی  مشکلات را برطرف کند به ویژه اینکه با پیوستن به نظام بین المللی تأیید صلاحیت توانستیم در روند تجارت، تسهیلاتی ایجاد کنیم.
 
وی ادامه داد: اگر طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد مورد تأیید شورای نگهبان قرار گیرد جایگاه سازمان ملی استاندارد ارتقاء پیدا خواهد کرد.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد توضیح داد: با عضویت در نظام بین‌المللی تأیید صلاحیت دیگر شاهد مشکلات صادرات کالاها در مرزها نخواهیم بود و کشورها با شرایط بهتری می‌توانند با ایران داد و ستد داشته باشند.
 
پیروزبخت در خصوص ارتقاء استاندارد خودروسازی گفت: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که خودورهای تولید داخل براساس آن مرحله به مرحله موظف به رعایت استانداردهای 83 گانه می شوند و تا سال 97 اگر خودرویی تأیید استانداردهای مذکور را اخذ نکند خط تولید آن متوقف خواهد شد.
 
علی لاریجانی  رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ارتقای سطح استاندارد خودروها عنوان کرد: بهتر است برای خودروهایی مانند پراید استاندارد سرعت در نظر گرفته شود تا شاهد کاهش فاجعه آفرینی این خودرو باشیم.
 
گفتنی است سردار مهری، رییس پلیس راهور کشور در آخرین روز تعطیلات نوروزی بیشترین تصادفات جاده ای در طول تعطیلات را مربوط به خودروهای پراید و پژو دانسته بود.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.