| کد خبر: 49732 |

مدیرعامل هواپیمایی ماهان به مجلس فراخوانده می‌شود

تین نیوز | عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سقوط یک دستگاه اتوبوس حامل مسافران پرواز مشهد ــ ساری هواپیمایی ماهان گفت:‌ هفته آینده مسئولان صنعت حمل‌ونقل هوایی و مدیرعامل هواپیمایی ماهان برای توضیح درباره این سانحه به مجلس دعوت می‌شوند.
 
علیرضا خسروی اظهار کرد:مشخص نیست که بین مسافران و شرکت هواپیمایی ماهان توافقی در خصوص ادامه سفر با اتوبوس انجام شده یا خیر، یا باید مسافران صبر می‌کردند با پرواز بعدی به مقصد منتقل می‌شدند.
 
وی با بیان این‌که باید ببنیم کدامیک از این موارد اتفاق افتاده است، تصریح کرد: هنوز اطلاعات به ما ارائه نشده و دوستان هواپیمایی نیز در جلسه کمیسیون عمران این اطلاعات را نیاورده بودند.
 
وی با اشاره به این‌که هفته آینده باید دوستان گزارشات را ارائه دهند تا ببینیم اصل ماجرا چه بوده است، افزود: مطمئنا سازمان هواپیمایی کشوری گزارش اولیه این سانحه را از شرکت مربوطه دریافت کرده است. علاوه بر این پلیس راه و شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای نیز این گزارش را در اختیار دارد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دعوت از مدیرعامل هواپیمایی ماهان  در برنامه کاری هفته آینده کمیسیون عمران قرار می‌گیرد.
 
صبح دیروز پرواز مشهد ــ ساری هواپیمایی ماهان به دلیل بدی آب و هوای مقصد (ساری) در فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید و مسافران این پرواز با دو دستگاه اتوبوس از تهران به سمت ساری منتقل می‌شوند. اما در محور فیروزکوه - گدوک یکی از اتوبوس‌ها به دلیل آنچه تخطی از سرعت اعلام شده واژگون می‌شود. در این حادثه 11 نفر از مسافران جان خود را از دست می‌دهند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عموی غلام دیونه 0 0

    زور مجلس و دولت به پدر خوانده صنعت هوایی نمی رسد این پدر خوانده هم در مجلس آدم دارد هم در دولت پاک ادم داشت هم در دولت روحانی پارتی قوی دارد این پدر خوانده خون هما را در شیشه کرده

  • سارا 0 0

    این بار اول نیست که شرکت ماهان مسافراشو با اتوبوس میفرسته! مدیر عاملش هم انقدر پشتش گرمه که هیچ اتفاقی نمی افته

  • مدیر سازمان هواپیمایی کشوری 0 0

    من بعنوان یکی از مدیران این سازمان عرض میکنم با این وضعیت سازمان که به ضعیفترین حد خود در بعد از انقلاب رسیده است هیچگونه امیدی به بهبود صنعت هوایی نیست. در جلسات خصوصی نیز مدیران به این امر معترفند ولی متاسفانه بعلت دوست داشتن میز هیچگونه عکس العملی نشان نمیدهند. اگر تغییری جدی در این سازمان صورت نگیرد به ته دره نیستی سقوط میکنیم. هیچگونه برنامه ریزی و نظارتی نیست. آقای وزیر آنقدر گرفتار مشکلات دیگر هست که هیچ توجهی به صنعت هوایی ندارد. آقای جهانگیریان در هفته سه روز به دانشگاه میرود و اصلا حضور ندارد. سازمان باری به هرجهت هست و در امور روزمره هم مانده است. مدیر دذفتر رییس سازمان که باید فرد قدرتمندی باشد سابقه دفتر داری در دانشگاه امیرکبیر را دارد و هیچ آْشنایی با صنعت ندارد. نارضایتی در سازمان غوغا میکند.

  • اسکندر 0 0

    خواهش ما اینست که مجلس خودش رو بخاطر این مسائل پیش پا افتاده که از نظر اصحاب هواپیمایی کشوری چیزی حساب نمیشود و بقول کارشناسان دفتر سوانح این موارد که شکلاته!!!! سبک نکنه از این[…] بی در و پیکر چیزی که مجلس بخواهد روی ان حساب کند در نمیاید وضع این[…] خرابتر از انی است شما فکر میکنید طرف مقابل هم که خودشو صاحب صنعت میدونه همه این[…] رو با جاش میخره و انقدر قدرت پشت پرده ای داره که سازمان که هیچ[…] هم از پس ایشون برنمیاید

  • کارمند 0 0

    آقای مدیر درود به غیرت و شرفت که اگر کاری نمیتونی بکنی حداقل دلسوزی و نسبت به امور ناصحیح بغض داری. شما رو بخدا به آقای جهانگیریان تفهیم کنید که مدیران نالایقش دارن به او هم آسیب میزنند، عدم حضورش در سازمان هم که مزید بر علت شده. اگر واقعا میخواد وضع تغییر کنه دست به اصلاحات بزنه و انتقاد پذیرباشه. وضعیت سازمان عجیب و غریب شده، واقعا در شان نظام نیست.

  • رسول 0 0

    دوستان و هکاران عزیز بیائید بجای توهین، محترمانه از آقای جهانگیریان انتقاد کنید بلکه کارگر بیفته، بالاخره انسانها زبان لین و نرم را به تندخویی ترجیح میدهند. به نظرمن ایشون این کامنت هارو نمی بینن و کسی هم به ایشون منتقل نمیکنه. باید دلسوزان مجموعه با روی خوش و مودبانه مسائل را با ایشان در میان بگذارند. ایشون هم مسلمان زاده و منصوب دولته و با کسی دشمنی نداره.

  • فرامرز سروی فینی 0 0

    سانحه پشت سر سانحه EP - MHJ خیانت در انجام چک C به رغم نامه مخالفت سازمان ولی ادامه کار و سانحه در تاریخ ۸۶/۱۱ / ۸ ساعت ۴.۱۱ بعد ازظهر در مسیر تهران به اصفهان نتیجه بررسی سانحه حذف[…] در راستای پاک کردن صورت مساله B - ۷۴۷ در تاریخ ۹۲/۰۷ / ۰۱ به مقصد جده از فرودگاه کرمان و امحائ محفوظات FDR با همکاری اقای دارنده پرونده[…]. جمع شدن ارابه فرود هواپیمای BAe - ۱۴۶ در فرودگاه کرمان در حال Taxi که یکی از نادرترین اتفاقات صنعت هوایی در دو دهه اخیر است. اعمال تغییرات غیر قانونی و بدون مجوز در کابین هواپیما و طکوت پر معنی سازمان از ترس عالیجناب… تایید فرم چهار اقای[…] دیروز و قاتل ۱۵۸ نفر در سانحه مورخ ۷۱/۱۱ / ۱۹ بعنوان کنتلر برج مراقبت که با سناریوی جنون از چنگ قانون گریخت ولی در پرونده انتونف با تایید فرم N و P و پیگیری دادگاه ۲۷ قتل خواب راحت ندارد مواردی از تخلفات ماهان عزیز که مانند سیب زیبا اما داخل آن …

  • کارمند معمولی استاندارد پرواز 0 0

    آقای مدیر، من شما را میشناسم، شما چرا استعفا نمیدی، میدونی چرا، چون[…] میلیون آقایون شب عید بین مدیران و نور چشمی ها تقسیم کردند و وام های آنچنانی و مزایای دیگر. شاید فکر میکنی مثمر ثمر هستی. البته در ضعف سازمان شکی نیست ولی مقصر شما مدیران هستین که دور رییس ضعیفی چون[…] حلقه زدین و مجیز میگین. مقصر معاون استاندار و معاون هوانوردی که به خاطر میز هرکاری میکنند. جرم شما مدیران نالایق کمتر از[…] نیست.

  • جابر گودرزی 0 0

    شر کت ماهان سالهاست که یک سازمان هواپیمایی کشوری با تمام پستهای موجود حتی کاملتر در خود دارد که اگر کار به اینجاها کشید لنگ نماند. وامهای چند ده ملیونی طی بیست سال سابقه شرکت ماهان به مدیران محترم سازمان برای همین روزها داده شد و دوستان مساله راحل میکنند. خدا ط ل عمر به صندوق رسالت یا مولی الموحدین بدهد! امروز روز امتحان مجلس و نمایندگان خانه ملت است در این دو راهی ی ی را انتخاب کنند که یکی حقوق ملت و دیگری پیشنهادات شرکت ماهان است که مدیران سازمان از سالها قبل در این امتحان همیشه حق را به ماهان داده اند

  • همه کاره ماهان 0 0

    سلام بر دوستان و کارشناسان و مدیران هواپیمایی بسیار ممنونم که درباره قدرت بی اتنهای ما در این سایت نظر میدین. فقط خواستم به کارشناسان عزیز و مدیران محترم سازمان عرض کنم، بعد بیکاری تشریف بیارید، منتظر شما هستیم درست مثل دو تا رییس سازمان فبلی که مزدشون رو گرفتند و الان دارن با هواپیمای ۳۲۰ و ایرباس ۳۴۰ پرواز میکنند و یا کارشناسا و معاونین ساکن در برج. جای هیچ نگرانی نیست عزیزانم تخلف کنیند پست بگبرید و پول به جیب بزتید. فقط عرض کنم در مورد رییس قلبی بابک جون زرنگ تر بود و اونو برد اونجا …ولی برای دکتر فعلی برنامه ها داریم. مراقب خودتون باشید عزیزاتم…

  • مهماندار ماهان 0 0

    ای کاش نماینده های مجلس بحثبرده داری تو شرکت رو هم به ایشون متذکر شوند که دارند رس مهماندارا رو میکشن، همین روزهاست که بدلیل خستگی مفرط و بی انگیزگی مهماندار، هواپیما سانحه بده، و اون موقع جای هیچ کوتاهی ای نخواهد بود.