| کد خبر: 37063 |

واکنش ساجدی‌نیا به ادعای آلایندگی ناوگان حمل و نقل پلیس

تین نیوز |  رییس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی برای کاهش آلودگی هوا از سوی پلیس گفت: شهرداری نیز باید امکانات و تجهیزات خود را افزایش دهد.
 
 سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه مراسم یادبود شهید محمدجلال کاظمی که بعدازظهر امروز در ساختمان مرکزی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از مجموعه محیط زیست و دکتر ابتکار برای برگزاری برنامه یادبود شهید کاظمی درباره اقدامات پلیس به هنگام آلودگی هوا گفت: در این مورد همکاری‌هایی انجام شده و همکاران ما در بحث معاینه فنی اقداماتی را انجام داده و پلیس نیز با متخلفان برخوردهایی داشته است.
 
وی با بیان اینکه باید به هنگام اجرای این طرح‌ها امکانات و تجهیزات شهرداری نیز افزایش یابد، درباره اجرای طرح زوج و فرد از در منازل گفت: بحث ما برسر موافق بودن یا نبودن در این مورد نیست. ما بحث آلودگی هوا را داریم و در این بحث افراد مسن و کودکان بیشترین آسیب‌دیدگی را دارند که باید برایشان برنامه‌ریزی کرد.
 
رییس پلیس پایتخت افزود: من معتقدم مردم حساسیت‌های لازم در این خصوص را دارند و به هنگام تشدید آلودگی هوا، خودشان بدون اعمال محدودیتی، همکاری‌های لازم را انجام خواهند داد.
 
ساجدی‌نیا در واکنش به اینکه اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقل تهران بزرگ نیز سهم بزرگی در آلایندگی‌ها دارد، گفت: این موضوع را قبول ندارم. حداقل در تهران بزرگ، ما به تازگی ناوگانمان را عوض کرده‌ایم و عمده جابه‌جایی‌ها در پلیس تهران بزرگ به وسیله مینی‌بوس‌هایی انجام می‌شود که عمرش دو سال است.
 
وی ادامه داد: البته ما نمی‌گوییم که ناجا هیچ اتوبوس آلاینده‌ای ندارد.
 
رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه در سطح شهر در حوزه آلودگی هوا و خودروهای آلاینده وضعیت بهتری را نسبت به دوره‌های گذشته داشته‌ایم، گفت: البته با توجه به تحریم‌ها، ضرورت نوسازی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی نیز وجود دارد که در این خصوص باید تدابیری اندیشیده شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.