| کد خبر: 93449 |

تلفات رانندگی در کشور ما از تلفات برخی بیماری‌های سخت بیشتر است

تین‌نیوز| امام جمعه قائمیه گفت: تلفات انسانی ناشی از حوادث رانندگی در کشور ما در طول سال از تلفات برخی بیماری‌های سخت بیشتر است.


امام جمعه قائمیه  در خطبه‌های نماز جمعه امروز بخش قائمیه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه در سخنانی اظهار داشت: قضاوت کار بسیار سخت و مهمی است و انسان با حق‌الناس و حق و باطل سروکار دارد که در این راستا قضات باید بسیار مراقب و مواظب باشند.

حجت‌الاسلام قهرمان عباسی تصریح کرد: دقت نظر، حوصله بسیار، پرهیز از تحت تأثیر عوامل مختلف قرار گرفتن، تسلط کامل بر امور حقوقی و قضائی و شجاعت در انشای رأی بسیار مؤثر است و به‌طور یقین در امر قضاوت فردی بر اساس اسناد و مدارک و شواهد و برخوردار بودن وکیل مدافع و ادّله قانونی اثبات‌کننده حاکم است که فرد دیگری محکوم می‌شود.

وی ادامه داد: امر قضاوت نباید در جو عمومی جامعه باعث ایجاد فضای اتهام و تضعیف قوه قضائیه شود چراکه این قوه در ترویج فساد و گسترش بی‌عدالتی تأثیرگذار است.

عباسی با تسلیت به خانواده‌های سربازان جوان شهرستان کازرون که در سانحه تصادف رانندگی کشته شدند گفت: تلفات انسانی ناشی از حوادث رانندگی در کشور ما در طول سال از تلفات برخی بیماری‌های سخت بیشتر است.

وی از کارشناسان وزارت راه خواست آسیب‌شناسی دقیق درباره تصادفات جاده‌ای و اعمال قوانین سخت‌تر در راهنمایی و رانندگی و مطالعه دقیق در پروژه‌های راه‌سازی و ایمنی جاده‌ها داشته باشند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

امام‌جمعه قائمیه گفت: خباثت و خیانت حکومت تروریستی و جانی  وهابی آل سعود با همدستی حکام دست‌نشانده آل خلیفه ننگ و نفرین ابدی را در تاریخ حکومتشان برجای گذاشته است به‌طوری‌که حکومت آل خلیفه که حقوق و حرمت و عزت هم‌وطنان خود را به خاطر سرسپردگی به آل سعود و غرب حفظ نکند چگونه می‌تواند ادعای حق حاکمیت بر سرنوشت مردمش را داشته باشد.

عباسی متذکر شد: امروز آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانانشان با تشکیل جبهه غربی، عربی تلاش می‌کنند که مردم منطقه از طبیعی‌ترین حقوق انسانی که همان تابعیت از کشورشان است را محروم کنند.

وی بیان داشت: آمریکا و اسرائیل با این کار به خیال خام خود می‌خواهند ملت‌ها را تسلیم تصمیمات استکباری خود کنند، امّا بیداری اسلامی و ترویج روحیه انقلابی‌گری بین جوانان غیور و مؤمن این هدف پلید را به گور خواهند برد.

امام‌جمعه قائمیه در پایان تصریح کرد: هشدارها، توصیه‌ها و رهنمودهای رهبری در جمع اساتید دانشگاه و شاعران متعهد و کارگزاران نظام باید تبدیل به یک مطالبه عمومی شود و اساتید و دانشجویان و شاعران و کارگزاران انقلابی می‌توانند کشور را از رکود اقتصادی و تأثیرات شوم جنگ نرم نجات دهند.
 
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.