| کد خبر: 91931 |

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد:

◄ باید اعتماد سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور را جلب کنیم

تین‌‌نیوز ا نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان وزیر امور خارجه کشورمان، گفت: جذب سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور در دستور کار وزارت خارجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی تین‌نیوز، مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور توسط وزارت امورخارجه، اظهار داشت: آقای ظریف، به‌‌‌‌عنوان یک ایرانی از زحمات شما قدردانی می‌کنم.
 
نماینده شهرلنگرود در ادامه جذب سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور را یکی از موضوعات مهمی دانست که می‌تواند تاثیر به‌سزایی در تحول اقتصادی در تمامی ابعاد در کشور داشته باشد، افزود: ایرانیان خارج از کشور پتانسیل عظیمی هستند که باید از حضور آنها در شکوفایی بخش‌های ممختلف بهره برد.
 
لاهوتی با اشاره به این نکته که، سرمایه گذاری ایرانیان در دیگر کشورها به وضوح قابل مشاهده است، تاکید کرد: باتوجه به وجود پتانسیل قوی مالی نزد سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور، انتظار وجود دارد که این سرمایه‌گذاران به کشور بازگردانده شوند.
 
نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم، بر لزوم ایجاد اعتماد برای سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور تاکید کرد و از وزیر خارجه خواست این موضوع را به صورت جدی دنبال کند.
 
لاهوتی درادامه سخنان خود هم‌چنین با اشاره به صنعت توریسم و گردشگری، خاطرنشان کرد: امروز توریسم و گردشگری رتبه سوم اقتصاد دنیا را به خود اختصاص داده که در چنین شرایطی باید به آن توجه ویژه‌ای معطوف کرد، البته میراث فرهنگی کارهای بزرگی در این زمینه انجام داده اما می‌توان از ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه‌ای کرد.
 
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به برداشت غیرقانونی دو میلیارد دلار از اموال ایران از سوی کشور آمریکا اشاره کرد و گفت: در چنین مواقعی در پی مقصر بودن کار چندان عاقلانه‌ای به‌نظر نمی‌رسد و باید با ارائه راهکار مناسب نسبت به رفع موانع اقدام کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.