| کد خبر: 91926 |

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد:

◄ تنها کمسیون امنیت ملی می‌تواند در مجلس درباره برجام سخن بگوید

تین‌نیوزا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سخنان وزیر امور خارجه کشورمان، گفت: تحریم‌ها بعد از برجام برداشته نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی تین‌نیوز از صحن علنی مجلس شورای اسلامی، مصطفی کواکبیان در توجیه خود از اجرای برجام، اظهار داشت: وزارت امور خارجه در مقابل عهدشکنی امریکایی‌ها موضع قاطعانه و شفاف بگیرد.

نماینده مردم تهران با بیان این‌که آمریکایی‌ها کماکان به عهدشکنی خود در موضوعات هسته‌ای ایران ادامه می‌دهند، تصریح کرد: وزارت امورخارجه به سرعت موضع شفاف و قاطعانه خود در برابر کارشکنی‌ غربی‌ها را اعلام کند.
 
کواکبیان نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس، در صحن علنی پس از استماع گزارش وزیر امور خارجه درباره عهدشکنی آمریکایی‌ها، گفت: دستاوردهای برجام خوب بود ولی قرار بود تحریم‌ها برداشته شود که این اتفاق رخ نداد و آمریکایی‌ها هم‌چنان بدعهدی می‌کنند که باید دستگاه دیپلماسی مواضع شفاف و قاطعانه‌ای را در این مورد بگیرد.
 
کواکبیان در پایان خطاب به وزیر امورخارجه، خاطر نشان کرد: کمیسیون امنیت ملی در مجلس، کمیسیون مرجع است که همه تصمیمات اساسی در آنجا اتخاذ می‌شود، مرجع رسیدگی به امور برجام کمیسیون‌ امنیت ملی است لذا دیگر کمیسیون‌ها صلاحیت بررسی اموری این چنین را نداردن و انتظار می‌رود هر بحثی در مورد برجام باید در کمیسیون امنیت ملی بررسی و تصمیم‌گیری شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.