| کد خبر: 71534 |

اطلاعات ایمنی راه‌ها از طریق سامانه جامع اطلاعات راهداری در اختیار مردم قرار می‌گیرد

وبلاگ تین نیوز، عباس آخوندی | سرمایه‌های مادی و معنوی زیادی در ایران وجود دارد اما بحث مهم این است که ما چقدر از این سرمایه‌ها استفاده کرده‌ایم و به کدام حرف‌ها جامه‌عمل پوشانده‌ایم.

مردم خودشان بهتر می‌دانند که چه اتفاقاتی رخ داده است به همین خاطر علاوه بر بحث شفافیت باید به بهره‌وری نیز توجه کنیم و از تمام ثروتی که در اختیار داریم نهایت استفاده و خدمات‌رسانی به مردم را داشته باشیم.

تصویب قوانین شهروندی اگرچه بسیار مثبت است اما باید تحلیل کنیم که در عمل چه اتفاقی رخ داده است، بدین معنا که باید تمام فرآیند مدیریت را از چشمان شهروندان ارزیابی کنیم تا زمانی که از چشم سیاست‌مدار به موضوع نگاه می‌کنیم نگاه ما از بالا به پایین است. ما باید بتوانیم نگاه پایین به بالا نیز داشته باشیم.

در بررسی‌های اخیر مشخص شد ۵۶۹خدمت در وزارت راه و شهرسازی انجام می شود که از فروش بلیت تا مباحث خرید هواپیما، ریل و شهرسازی متغیر است به همین خاطر برای اینکه مطمئن شویم خدمات ارائه شده کارایی دارد فرآیند ارائه خدمات را نیز بررسی کردیم که با بررسی‌، مشکلات مشخص شد و موارد به زودی اصلاح می‌شود.

از ۵۶۹ خدمت توانستیم ۳۷ خدمت را وارد کنیم که هنوز راه طولانی در پیش است و امیدواریم نقاط ضعف به زودی برطرف شود. همچنین با اجرایی شدن آن اصل بهره‌وری افزایش می‌یابد و بدین ترتیب بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

دستگاه‌های مختلف اطلاعات زیادی در اختیار دارند. در تجربه جهانی اولین گام شفافیت اطلاعات است. تلاش می‌کنیم تمامی اطلاعات وزارت راه و شهرسازی در بخش انجام پروژه‌های عمرانی در اختیار مردم قرارگیرد تا از امکان زد و بند و فساد جلوگیری کنیم.

تمام اطلاعات ایمنی راه‌ها از طریق سامانه جامع اطلاعات راهداری در اختیار مردم قرار می‌گیرد، تمامی حوادث و روند فعالیت‌های راهداران، وزارت راه و شهرسازی و پیگیری دستگاه‌های تابعه از طریق سامانه جامع اطلاعات راهداری ایران برای افزایش آگاهی مردم در رفتارهای حمل و نقلی و کارایی و بهره‌وری بیشتر قابل دسترسی است.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.