◄ هواپیمایی ماهان: اعتراض مهمانداران شایعه است؛ لزومی به پاسخگویی نیست
تین نیوز | در پی درج گزارشی با عنوان «نارضایتی شدید و انگیزه های رو به زوال مهمانداران ایرلاین محبوب داخلی» در تین نیوز، موضع گیری های متفاوتی از سوی کاربران و مسئولان این شرکت مطرح شد.
به گزارش تین نیوز، پس از درج این گزارش که در تاریخ 31 فروردین 94 منتشر شد، اظهارنظرهای بسیاری از سوی کاربران مطرح شد که این روند همچنان ادامه دارد، این در حالی است که مسئولان این شرکت نسبت به شایعه بودن این خبر تاکید دارند.
علیرغم اینکه در گزارش نارضایتی مهمانداران، اعلام شده بود که این مطلب منعکس کننده دیدگاه های مهمانداران است و تین نیوز خود را موظف می داند که پاسخ مسئولان این شرکت هواپیمایی را درج نماید، لیکن هیچ گونه تلاشی برای پاسخگویی از سوی مسئولان ماهان صورت نگرفت.
همچنین تلاش خبرنگار تین نیوز برای برقراری ارتباط با روابط عمومی شرکت ماهان در نهایت به اینجا رسید که آقای علیاری، مدیر روابط عمومی این شرکت، به علت کسالت امکان پاسخگویی ندارد، و به جای وی کارشناس تبلیغات ماهان و سپس معاون مهندسی و تعمیرات این شرکت نیز توضیحاتی در این خصوص ارایه کردند.
آقای بی نظیر، کارشناس تبلیغات ماهان درباره تایید یا رد خبر اعتراض مهمانداران گفت: وقتی مطلبی بدون ذکر نام و منبع منتشر شود، احتیاجی به پاسخگویی ندارد.
وی افزود: ادعایی از سوی برخی از افراد که خودشان را معرفی نکردند مطرح شده که لزومی به پاسخگویی در این زمینه نیست.
وی علت پاسخ ندادن روابط عمومی را شایعه بودن این موضوع دانست و گفت: اجازه دهید با مدیران صحبت کنم که آیا احتیاجی به توضیح و پاسخ دادن در این زمینه هست یا خیر؟
بر اساس این گزارش فرامرز سروی، معاون مهندسي و تعميرات شركت هواپيمايي ماهان، درباره وضعیت مهمانداران به تین نیوز گفت: مسئولیت اینجانب در حوزه مهندسی و تعمیرات است و با بخش مهمانداران در ارتباط نیستم اما به نظر نمی رسد مشکل خاصی وجود داشته باشد و اگر فردی مشکلی دارد باید با مدیرعامل مطرح و صحبت کند.
وی افزود: مطمئن باشید بسیاری از افراد به اسم مهماندار کامنت گذاشتند در واقع مهماندار نیستند اما با این وجود در صورتی که خودشان را معرفی و حاضر به پذیرش مسئولیت شان باشند، می توان با این افراد صحبت کرد.
همه اینها در حالی است که بسیاری از مهمانداران با واکنش به این موضوع و ابراز اینکه "ما مهمانداران ماهان هستیم" خواستار پیگیری مسئولان این شرکت هستند. آنها علت عدم ذکر اسامی و مشخصات خود را قطع همکاری از سوی شرکت به خاطر احقاق حقوق خود می دانند.
یادآور می شود اساسی ترین موضوعات مطرح شده از سوی مهمانداران هواپیمایی ماهان عدم رعایت عدالت در اجرای قوانین به صورت یکسان، عدم افزایش حقوق، عدم انگیزه کاری نسبت به ارتقای شغلی مطلوب، قراردادهای سه ماه، کمبود زمان استراحت کافی طبق قوانین هوائی و ... است.
با همه این توصیفات، تین نیوز همچنان ضمن ارج نهادن به تلاش های مسئولان و تمامی ایرلاین های داخلی کشور، منتظر پاسخگویی مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان است.
برای مشاهده خبر «نارضایتی شدید و انگیزه های رو به زوال مهمانداران ایرلاین محبوب داخلی» اینجا کلیک کنید.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.