| کد خبر: 48910 |

نماینده مجلس در گفتگو با تین نیوز:

◄ مجلس برای استیضاح وزیر راه و شهر سازی هیچ برنامه ای ندارد

تین نیوز | در پی انتشار خبر  جمع آوری امضا از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر راه و شهر سازی از سوی برخی رسانه ها، یک عضو کمیسیون عمران با تکذیب این موضوع گفت: کمیسیون عمران برای استیضاح وزیر راه و شهر سازی هیچ برنامه ای ندارد.

حمیدرضا پشنگ، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خاش درگفتگو با تین نیوز گفت: نمایندگان مجلس حق دارند بر حسب وظیفه از ورزا سوال نمایند و وزرا هم باید پاسخگو باشند.

وی در خصوص انتشار خبری مبنی بر جمع آوری امضا، از 30 تا 40 نماینده، برای استیضاح وزیر راه و شهر سازی ابراز داشت: امروزه باور ما این است که در سال همدلی و همزبانی باید کمک حال هم باشیم؛ لذا کمیسیون عمران برای استیضاح وزیر هیچ برنامه ای ندارد.

گفتنی است در این راستا برخی رسانه ها به نقل ازسیدمهدی هاشمی، رئیس کمیسیون مجلس عمران مجلس شورای اسلامی اعلام کردند موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در صحن مجلس در حال گردش، بحث و طرح است با این حال براساس نظرات عضو کمیسیون عمران هنوز اقدام رسمی اجرایی در این‌باره انجام نشده و استیضاحی به هیئت رئیسه واصل نشده است.

پیشتر از سوی سیدحمیدرضا طباطبایی نائینی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در مجلس، مشکلات مسکن مهر ، صنعت حمل و نقل هوایی و حمل‌ونقل ریلی، علل اصلی رح استیضاح آخوندی از سوی نمایندگان عنوان شده بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علیرضا حشمتی 0 0

    من نمیفهمم چرا تین نیوز انقدر جانبداری آخوندی رو میکنه و برای استیضاح نشدنش ذوق زده میشه؟ تین یه سایت بیطرف بود و انتقادی اما متاسفانه بعد از ماجرای هک خودجوشش خیلی عوض شده. خواهشمندم نگذارید تین به سایت تابعه وزیر راه تبدیل بشه. آخوندی بهترین گزینه برای استیضاحه. مجلس قویترین وزیر رو که فرجی دانا بود رو برکنار کرد اونوقت ضعیفترین وزیر جناب آخوندی لای زرورق پیچیده شدن

  • علی 0 0

    نماینده محترم، انتظار نداریم که ضعیفتر ین وزیر دولت را استیضاح کنید ولی توقع داریم ایشان را وادار به اصلاحات بخصوص در صنعت هوایی نمایید، عزیزان به فریاد صنعت هوایی برسید، اسفناک است اوضاع این صنعت، از هرکارشناسی دوست دارید سوال کنید، آقای جهانگیریان ضعیفتر ین مدیری است که تا بحال سازمان دیده، مثال شیر بی یال و دم و اشکم حال و روز این سازمان را نشان میدهد.

  • انوش 0 0

    جناب آقای پشنگ بنده به عنوان عضو کوچکی از دولت از شما وکیل الدوله گرامی بسیار سپاس گذارم، همانا چشم فرو بستن امثال شما سروران ارجمند بر روی مشکلات و چالشهای متعدد در دولت موجب تداوم این نا بسامانی ها میگردد. قطعا ارکان دولت آمادگی کامل دارد نا نسبت به رفع و رجوع مشکلات و گرفتاریهای مختلف شما و فک و فامیل نهایت همکاری را داشته باشد. و من ا… التوفیق تین نیوز سانسور نکن جناب پشنگ عزیز کار شما به عنوان ظاهرا نماینده مجلس نظارت بر عملکرد دولت است و کمک به آن در جهت پیشرفت نگرانم که راه را گم نکنی

  • REZA 0 0

    جالبه که رئیس کمیسیون میگه برنامه استیضاح در کمیسیون عمران قرار گرفته و عضو کمیسیون میگه چنین برنامه ای نداریم!! اصلا ما کاری به وزیر نداریم. صنعت هوایی کشور به … کشیده شده. رئیس سازمان هواپیمایی چند روز در هفته میره دانشگاه و در سازمان حضور نداره! زمانی هم که حضور داره کاری بلد نیست که انجام بده!! سازمان تخصصی هواپیمایی باید رئیسی داشته باشه کاربلد و آینده نگر، جهانگیریان در کار روزمره اداری مونده چه رسد به برنامه ریزی و آینده نگری بخصوص چالشهای پس از تحریم و… احراز عدم توانمندی ایشان خیلی راحته، من تعجب میکنم از این تدبیر وزیر محترم، یعنی نمیدونه که جهانگیریان چقدر ضعیفه!!

  • کارشناس قابلیت پرواز 0 0

    احسنت آقا رضا، درست گفتی، آقای وزیر خودشون دچار روزمرگی شده اند سازمان جای خودش رو داره، باورم نمیشه این صنعت با این وضعیت تغییر کنه، افسوس میخورم از اعتمادی که دکتر روحانی به آخوندی کرده، آقای وزیر به پیر به پیغمبر وضع صنعت وخیم شده، هیچ برنامه ریزی در کار نیست، اصلا خود جهانگیریان هفته ای ۳ روز نیست، همه چیز روی هواست.

  • ahmadi 0 0

    وزارت راه و شهرسازی با وضعیتی که داره شبیه یک انسانی که تازه سکته قلبی یا مغزی کرده باشه هستش که زود باید برای مداوا باید بره بخش CCU

  • 0 0

    افشا خقوق نجومی به نفع مردم نیست گرفتن دزد و اختلاس گر به نفع مردم نیست استیضاخ وزیر راه به نفع مردم نیست افشا اسامی مدیران دزد به نفع مردم نیست نفع مردم اینه برن گشنگی وبدبختی بگشند و موقع انتخابات بیان رای بدند اقایان منفعت طلب(سیاسی - اقتصادی) انتخاب بشن تا انتخابات بعدی دیگه هیچ چیز به صلاح مردم نیست