| کد خبر: 92505 |

از سوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران انجام شد:

افتتاح اولین خط سرویس دهی کانتینری از Incheon به خاورمیانه

تین نیوز | مقامات بندری اینچئون از افتتاح اولین خط سرویس دهی کانتینری از بندر اینچئون به خاورمیانه از سوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.

لویدزلیست به نقل از مقامات بندری اینچئون نوشت: نخستین خط سرویس دهی منظم کانتینری که اتصال مستقیمی بین بندر اینچئون و خاورمیانه رابرقرارمی کند، با کمک کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد.

این گزارش ادامه داد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کشتی کانتینری Touska با ظرفیت 5.100 TEUرا درمسیر خاورمیانه موسوم به HDM Loof قرار خواهد داد. درضمن، دو کشتی کانتینری دیگر با ظرفیت 5.100 TEUبه همراه چهار فروند کشتی با ظرفیت 6.500TEUنیز وارد این مسیر خواهند شد، ناگفته نماند از جزییات دیگر مربوط به این شش فروند کشتی خبری منتشرنشده است.

یکی از مقامات بندر اینچئون در این رابطه گفت: این هفت کشتی در فاصله زمانی دو هفته یکبار وارد بندر اینچئون خواهند شد. لازم به ذکر است با بازگشایی بندر جدید اینچئون از ژانویه سال گذشته، راه اندازی این خط سرویس دهی کانتینری جدید در نظر گرفته شد.

Yoo Chang –Keunرییس بندراینچئون با اشاره به راه اندازی این خط سرویس دهی کانتینری جدید برای نخستین بار، گفت: افتتاح مسیر جدید برای بندراینچئون و متصل کردن این بندر به ایران که به دلیل بهره مندی از منابع طبیعی فراوان، پتانسیل بالایی برای شکوفایی چشم گیر اقتصادی را دارد، یک فرصت عالی به شمار می آید.

وی در ادامه افزود: ما براین باوریم که ایران می تواند به عنوان نقطه شروع بازگشایی جاده ابریشمی جدید که منجر به گسترش فرصت های تجاری با کشورهای همسایه ایران مانند کشورهای خاورمیانه، قزاقستان و ازبکستان خواهد شد، نقش بسزایی را ایفا کند.

در این گزارش هم چنین آمده است: زحمت کش، نماینده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی، با ابراز خرسندی از افتتاح این خط سرویس دهی کانتینری جدید،اظهار داشت: از این بابت که درراستای شروع دوباره فصل جدیدی از همکاری های اقتصادی بین کره و ایران، شاهد راه اندازی مسیر جدیدی برای اتصال بندر اینچون به خاورمیانه هستیم،خوشحال هستیم.

شایان ذکر است: این خط سرویس دهی جدید مسیرهای ایران:(بندرعباس-عسلویه)، چین:(Qingdao-Tianjin- (Dalian،کره جنوبی: (Incheon-Gwangyang-Busan )،چین:(Shanghai،دبی(Jebel Ali) و دوباره به ایران :(بندرعباس-عسلویه)را پوشش می دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.