| کد خبر: 78646 |

افتتاح ١٣ پروژه دریایی و بندری هرمزگان به مناسبت دهه فجر

تین نیوز | مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور بهره برداری از ١٣ پروژه بندری و دریایی سال ٩٤ با اعتباری بالغ بر یکهزار و ٣ میلیارد ریال تا پایان دهه فجر خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی ابراهیم ایدنی ضمن اعلام این خبر افزود: پروژه احداث تاسیسات زیربنایی بندر خلیج فارس، مرکز خدمات تعمیرگاهی و شستشوی کانتینر، سیستم اعلام حریق انبارهای بندر شهید رجایی و تعمیرات اساسی جاده های داخلی این بندر به همراه بهره برداری از یک فروند شناور طنابگیر از جمله پروژه های عمرانی و فنی آماده افتتاح و بهره برداری در بزرگترین بندر تجاری کشور است.

 وی افزود: همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعمیرات اساسی اسکله های شناور و ساخت مرکز آزمون های دریانوردی در بندرشهید باهنر، تکمیل زیرساخت های خدمات مسافری در بندر شهید حقانی و ایجاد پنجره واحد تجاری، گیت ورودی و تعمیرات اساسی شبکه برق در بندرلنگه از جمله پروژه هایی است که طی ایام دهه فجر سال جاری در بنادر تابعه به بهره برداری می رسد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، لایروبی بندر سیریک، نصب ٢٥ دستگاه دوربین مداربسته در بنادر، دیوار کشی محدوده بندر جاسک، تعمیرات اساسی سه فروند اسکله فلزی شناور در بنادر شهید ذاکری و مدکندالوی قشم را به عنوان بخش دیگری از پروژه فنی و عمرانی بنادر تابعه در این استان اعلام کرد.

ایدنی در پایان مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این ١٣ پروژه بندری و دریایی را بالغ بر یکهزار و ٣ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عمده منابع مالی این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و بخشی دیگر نیز از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.