| کد خبر: 39305 |

راه اندازی اتوبوس دریایی در رامسر

تین نیوز | اتوبوس دریایی در آبهای منطقه نمونه گردشگری ساحلی رامسر به عنوان یکی از مهمترین پروژه های فعال گردشگری شمال کشور راه اندازی خواهد شد.
 
معاون سرمایه گذاری و طرح های توسعه اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران گفت:منطقه نمونه گردشگری ساحلی رامسر به عنوان یکی از مهمترین پروژه های فعال گردشگری شمال کشور مطرح است.

افلاطون ولی پور، تصریح کرد: پروژه ایجاد منطقه نمونه گردشگری ساحلی رامسر تحت عنوان مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر در حال ایجاد است.

او همچنین گفت: پروژه ساخت و توسعه مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر در سال 83 ، پس از تحقیقات مقدماتی و انتخاب بهترین مسیر خط تله کابین آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به را اندازي خط تله کابین رامسر در اریبهشت ماه 1387 اظهار داشت:مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر علاوه بر خط تله کابین شامل چندین پروژه اقامتی و تفریحی دیگر نیز است که از جمله این طرح ها چندین رستوران و کافی شاپ و همچنین واحدهای تجاری و فروشگاهی معتبر و متنوع است.

به گفته ولی پور، پیست کارتینگ، پیست باگی، زمین بازی پینت بال، کلوپ دریایی و جت اسکی نیز از دیگر طرحهای ورزشی تفریحی مجموعه است که تا به امروز افتتاح شده است.

این مقام مسئول در استان مازندران اظهار داشت: تفرجگاه های زیبا، آب نمای موزیکال، آب نمای آب و آتش، پارک جنگلی ایلمیلی و آلاچیق های ساحلی نیز فرصت مغتنمی برای گذران اوقاتی شیرین است که در مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر ایجاد شده است.

معاون سرمایه گذاری و طرحهای توسعه اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در ادامه سخنان خود گفت: از دیگر جاذبه های بی نظیر این مجموعه بزرگترین شهربازی مدرن شمال ایران است که در زمینی به مساحت 2 هکتار در ساحل رامسر راه اندازی شده است.

وی گفت: همچنین مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر با هدف بهره مندی بیشتر گردشگران از طبیعت بکر جنگلهای سرسبز کوهستانی اقدام به احداث دهکده زیبای جنگلی با کلبه های مجهز به امکانات کامل رفاهی و سوئیت های اقامتی VIP در یکی از زیباترین نقاط سایت کوهستانی کرده است.

ولی پور یاد آور شد: جهت دسترسی زمینی به این واحدها راه دسترسی آسفالته احدات شده است تا یکی از بهترین و دل انگیزترین نقاط اقامتی ایران را در اختیار گردشگران قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه شهرسبز رامسر یکی از مدرنترین مجموعه های تفریحی ایران است که با دیدگاهی جامع بر پایه اصول مدیریت جهانی ساخته و اداره می شود، خاطرنشان کرد: این مجموعه در اولین سال بهره برداری در سال 89 موفق به دریافت جایزه مدیریت کیفیت از شرکت GIC انگلستان شده است.

به گفته وی، طرح جامع توسعه گردشگری مجموعه شامل پروژه های عظیم و بی نظیر دیگری از قبیل احداث و توسعه یکی از بزرگترین مجموعه های فراساحلی ایران، اسکله دریایی، سالن همایشها و نمایشگاهی، باشگاه بولینگ، باشگاه هوانوردی و هتل کوهستانی ـ دریایی است.

معاون سرمایه گذاری و طرح های توسعه اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران اذعان داشت: بنا به گفته سرمایه گذار بخش خصوصی از سال آینده اتوبوس دریایی نیز در این مجتمع تفریحی راه اندازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: با راه اندازی اتوبوس دریایی در این مجتمع، تورهای گردشگری دریایی به مقصدهای مختلف از رامسر نیز ایجاد خواهد شد.

مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر در 5 کیلومتری غرب رامسر واقع شده است و کاملترین مجموعه رفاهی تفریحی ایران محسوب می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.