| کد خبر: 27399 |

لزوم فراهم شدن ابزارهای لازم برای اجرای کنوانسیون های بین المللی دریایی

تین نیوز | مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در آیین افتتاحیه سمینار مدیران دریایی کشور در جزیره قشم، بر لزوم فراهم شدن ابزارهای لازم برای اجرای کنوانسیون های دریایی در تمامی ابعاد قانونی، مالی و حقوقی تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریا نوردی هرمزگان، ابراهیم ایدنی که در جمع بیش از 100نفر از مسئولان ستادی سازمان بنادر، مدیران کل و معاونین امور دریایی ادارات بنادر و دریانوردی هفت استان ساحلی کشور در جزیره قشم سخن می گفت،  اظهار کرد: این گردهمایی فرصت مناسبی برای مدیران استان های ساحلی است تا تنگناها و مشکلات حوزه دریایی مجموعه تحت مدیریت خود را مطرح کنند تا در ابعاد بین المللی شاهد هیچگونه ضعفی نباشیم.

وی از مدیران سازمان بنادر و دریانوردی کشور خواست تا با مطرح نمودن دغدغه ها و مشکلات دریایی استان های ساحلی، زمینه برنامه ریزی دقیق و بهبود کیفیت خدمات در حوزه های مختلف صنعت دریانوردی را فراهم سازند.

ایدنی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم فراهم شدن ابزارهای لازم برای اجرای کنوانسیون های بین المللی دریایی در تمامی ابعاد قانونی، مالی وحقوقی تأکید کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با یکپارچه سازی مباحث دریایی در سازمان بنادر ودریانوردی کشور، مقررات دریانوردی در آبهای ایران به صورت کامل رعایت شود.

یادآور می شود، در آیین افتتاحیه سمینار مدیران دریایی کشور که به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در جزیره قشم در حال برگزاری است، سید علی استیری عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر ودریانوردی نیز طی اظهاراتی بر اقتدار دریایی ایران در آبهای تحت حاکمیت کشور از خزر تا اروند و ابوموسی تا مکران از طریق اجرای موثر مقررات بین المللی تاکید کرد.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته،  محمد سعید نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی دریانوردی نیز در ادامه این گردهمایی به ایراد سخنرانی می پردازد.
 
گفتنی است، بیش از 100نفر از مسئولان ستادی سازمان بنادر، مدیران کل و معاونین امور دریایی ادارات بنادر و دریانوردی هفت استان ساحلی به همراه کارشناسان و متخصصان این صنعت، از امروز(سه شنبه ششم آبانماه) در جزیره قشم، سرزمین عجایب هفتگانه خلیج فارس گرد هم آمده اند تا طی نشستی دو روزه، راهکارهای موجود برای رفع چالش های صنعت دریانوردی را بررسی کنند.

لازم به ذکر است، استان های هرمزگان، بوشهر و خوزستان، سیستان و بلوچستان، گلستان، مازندران و گیلان به عنوان هفت استان ساحلی کشور به شمار می روند که امور دریایی این استان ها تحت مدیریت عالی سازمان بنادر و دریانوردی کشور در تهران انجام می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.