| کد خبر: 14622 |

در گفتگو با تین نیوز مطرح شد:

◄ عضو کمیسیون عمران مجلس: با استیضاح وزیر راه مخالفم / انتظار نداشته باشیم آخوندی شق‌القمر کند

تین نیوز | یک عضو کمیسیون عمران، ضمن مخالفت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی، گفت: با توجه به منابع مالی موجود، نباید از آخوندی، انتظار شق القمر داشته باشیم.

منصور آرامی در گفتگو با تین نیوز، ضمن مخالفت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: برخی مطالباتی که نمایندگان موافق استیضاح از وزیر راه دارند، مشکلات منطقه ای است، در حالی که با توجه به منابع مالی موجود، نباید از آخوندی انتظار شق القمر داشته باشیم!

آرامی ادامه داد: البته این بسیار خوب  است که بتوانیم همه پروژه های نیمه تمام را تمام کنیم و همه مشکلات حل شود، اما در عین حال که باید مشکلات را پیگیری کنیم نباید آرمانی فکر کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تاکید کرد: با استیضاح آخوندی موافق نیستم و فکر می کنم فعلا وقت این کار نیست و ما می توانیم با برگزاری جلسه با ایشان و با اولویت بندی کارها و پیشنهاد استفاده از فاینانس، تهاتر و... برای اتمام پروژه ها راهکار پیدا کنیم.

نایب رئیس فراکسیون بنادر مجلس، یادآور شد: مطلع شدم که طرح استیضاح تحویل هیئت رئیسه مجلس شده اما امیدوارم تا قبل از این که وارد صحن شود، مساله حل شود.

این عضو کمیسیون عمران، درباره عملکرد وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: باید واقع نگر باشیم، آخوندی در زمینه راه آهن و ریل و همچنین در حوزه بنادر، کارهای مهمی را با جدیت دنبال می کند و سعی در حل مشکلات دارد و در بخش مسکن نیز طرح هایی دارد، بنابراین برای ارزیابی ایشان باید زمان بدهیم.

گفتنی است 18 نفر از نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در زمینه های مسکن مهر، راه‌های روستایی و شهری، راه‌آهن، طرح‌های تملک اراضی و زمین، توزیع بودجه شرکت فرودگاه‌ها و عدم برنامه‌ریزی صحیح برای تامین هواپیما و خطوط پروازی برای مناطق مورد نیاز در کشور، چهارشنبه هفته گذشته تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.