| کد خبر: 89079 |

حمل و نقل ریلی حلال مشکلات کشاورزی

تین نیوز | مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: جیرفت گودالی پرنعمت است که خارج شدن از آن به دلیل مشکلات حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی بسیار دشوار است.

 
محمد روشنی‎سالار با اشاره به اینکه در سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی داشتیم، اظهار داشت: در مجموع اعتبارات پرداختی بخش کشاورزی حدود 5 هزار میلیارد ریال بود که 80 درصد آن در اختیار زارعان و باغداران قرار گرفت.

وی رسالت بانک کشاورزی را رونق بخش کشاورزی دانست و بیان داشت: برای ایجاد زیرساخت‎های این بخش و تکمیل زنجیره تولید در منطقه جنوب کرمان به توسعه باغ‎ها، زراعت و صنایع تبدیلی و تکمیلی نیازمند هستیم.

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان تصریح کرد: در بخش صندوق توسعه ملی اعتبارات کم‎بهره با سود 10 تا 14 درصد پرداخت می‎شود تا صنایع فرآوری منطقه تکمیل شود و چرخه تولید را تکمیل کنیم.

وی از پیگیری اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار صندوق توسعه ملی به بخش خصوصی برای تکمیل سیلوی کهنوج خبر داد و افزود: در بخش توسعه گلخانه‎ها نیز اعتبارات کم‎بهره به متقاضیان ارائه می‎شود.

روشنی‎سالار یکی از بزرگترین مشکلات منطقه جنوب کرمان را حمل و نقل محصولات کشاورزی ذکر و عنوان کرد: با توجه به تولیدات 4.5 میلیون تنی محصولات کشاورزی ناگزیر به استفاده از بازارهای داخلی و خارجی هستیم.

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان با تأکید بر سهولت حمل و نقل ریلی ادامه داد: با استفاده از اینگونه حمل و نقل هزینه‎ها به شدت کاهش پیدا می‎کند و امنیت و سرعت قابل قبولی در کار ایجاد می‎شود.

وی جیرفت را گودالی پرنعمت توصیف کرد که خارج شدن از آن به دلیل مشکلات حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی بسیار دشوار است، خاطرنشان کرد: حال اگر با توجه و مساعدت ویژه مسئولان حمل و نقل در جنوب کرمان ساماندهی شود، کمک شایانی به توسعه و پیشرفت منطقه صورت می‎گیرد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.