| کد خبر: 8853 |

صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی برای راه آهن تهران - همدان

تین نیوز | معاون عمرانی استاندار همدان از تامین ۳۰ کیلومتر ریل و صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی برای آزاد راه آهن تهران - همدان، فعال شدن تکمیل باند جنوبی آزاد راه همدان - تهران و آغاز بازسازی باند شمالی این آزاد راه خبر داد.
 
محمود رضا عراقی پس از دیدار با معاون وزیر راه  و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار کرد: در این دیدار که با حضور استاندار همدان انجام شد با توجه به بازدید قبلی معاون وزیر از پروژه های استان، تصمیمات خوبی برای پیشرفت پروژه ها اتخاذ شد.
 
وی گفت: در این جلسه مقرر شد 30 کیلومتر ریل راه آهن تامین شده ، در اختیار استان قرار گیرد تا در پروژه راه آهن تهران- همدان مورد استفاده قرار گیرد.
 
معاون عمرانی استاندار همدان گفت: با توجه به صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی، فاینانس، برای پروژه راه آهن غرب کشور، پس از طی مراحل قانونی، عملیات اجرایی پروژه با سرعت بیشتری انجام می شود.
 
عراقی اظهار کرد: اعتبار لازم برای اتمام عملیات اجرایی باند جنوبی آزاد راه همدان- تهران تامین شده و پیمانکار این پروژه برای تکمیل 25 کیلومتر باقی مانده درهفته جاری فعال می شود.
 
وی بیان کرد: بازسازی باند شمالی آزاد راه که کار اجرایی آن تمام شده و نیاز به بازسازی دارد، در این هفته با تخصیص اعتبار مناسب آغاز می شود.
 
معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: این دو پروژه از طرح‌های استراتژیک وزارت راه و شهرسازی است و در این دیدار تصمیمات خوبی برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی این پروژه ها مصوب شد.
 
وی گفت: سالانه 9 میلیون نفر از مسیر آزاد راه همدان - تهران تردد می‌کنند و این اهمیت بسیار زیاد این  آزاد راه را نشان می دهد.
 
وی بیان کرد: طول راه آهن همدان- تهران 268 کیلومتر است و با تامین ریل روزانه دو کیلومتر ریل گذاری انجام می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.