| کد خبر: 86977 |

اعزام دومین رام قطار عروس نور

تین نیوز | با برنامه ریزی های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران  و شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) و به علت بازخورد مطلوب اولین قطار عروس نور در کشور دومین رام این قطار نیز روز سه شنبه مورخ 31 فروردین ماه 95 عازم مشهد مقدس خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی  و امور بین الملل گروه حمل و نقلی توسعه ترابر ایرانیان ، پس از اینکه اولین رام قطار عروس نور با موفقیت و با رضایتمندی بسیار بالا به علت امکانات متعدد این قطار در بهمن ماه سال گذشته عازم مشهد مقدس شده بود دومین رام این قطار نیز روز سه شنبه تهران را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد و روز جمعه مورخ 3 اردیبهشت با همین قطار به تهران باز خواهند گشت.

مسافرین این قطار حدود 250 زوج از دانشجویان دانشگاه تهران هستند که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در همان روز مراسم ازدواجشان در دانشگاه برگزار و پس از مراسم برای عزیمت به مشهد عازم ایستگاه راه آهن تهران خواهند شد.

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) برای استقبال از این عروس و داماد های جوان برنامه های ویژه ای مانند تزئین واگن های نور با گل و بادکنک آرایی داخلی واگن ها، اهدای شاخ گل و لوح یاد بود به عروس خانم ها را تدارک دیده است.
دلیل انتخاب قطار نور از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران به عنوان قطار عروس رضایت از رام اول این قطار، امکانات ویژه و همچنین ایمنی بالای این قطار بوده و در آینده نیز این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان است که با داشتن 54 واگن درجه یک مسافری از بهترین قطارهای حال حاضر کشور از نظر ایمنی، آسایش و دارای توانایی سیر با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت است.

 

 

 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.