آغاز عملیات بازسازی بلاک ریلی بالارود - گل محک
تین نیوز | مدیرکل راهآهن زاگرس از آغاز بازسازی بلاک بحرانی بالارود – گل محک به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد.
سادات حسینی با اعلام اینکه بلاک بحرانی بالارود – گل محک دارای هندسهای پیچیده است، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد طول بلاک شامل ۲۳ قوس با شعاع زیر ۴۰۰ متر و ۴۷ ترانشه و یک دهانه تونل است که به لحاظ فرسودگی و زیرساخت نیز بحرانیترین بلاک این محور محسوب میشود و تا پایان سال جاری به طور کامل بازسازی میشود.
مدیرکل راه آهن زاگرس از بازسازی حدود ۹۰ کیلومتر از ۲۲۲ کیلومتر طول این اداره کل شامل بلاکهای «هفت تپه-شوشتر»، «شوش-هفت تپه»، «اندیمشک-دوکوهه» ، «بالارود-مازو» خبر داد و افزود: بازسازی بلاکهای باقیمانده با دارا بودن شرایط سخت کوهستانی، وجود شیب و فرازهای تند و تونلهای فراوان و طولانی شبکه ریلی، در برنامه آتی بازسازی این اداره کل قرار دارد.
وی در ادامه ضمن اشاره به رشد حدود ۵۰ درصدی تن کیلومتر بار و تخلیه و بارگیری ۴۰ درصدی در دو ماهه اخیر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، اعلام کرد: حدودا به طور متوسط روزانه ۵/۴ میلیون تن کیلومتر ناخالص و ۵/۲ میلیون تن کیلومتر خالص با عنایت به محدودیتهای سیر قطارهای متراژی و تناژی در شرایط کوهستانی و طول خطوط این اداره کل، خود گواه ترافیک سنگین و سیروحرکت روان قطارهاست
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.