| کد خبر: 57129 |

ساماندهی بصری مسیر راه آهن تا پایان سالجاری

تین نیوز | معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ساماندهی بصری مسیر راه آهن تا پایان سالجاری گفت: کاشت درخت در طول این مسیر در ۶ ماهه دوم سالجاری عملیاتی خواهد شد.
 
مجتبی عبداللهی در خصوص زیباسازی و ساماندهی اطراف ریل راه آهن  و ادامه مسیر قطارهای بین شهری تا منطقه شهرری گفت: به منظور ساماندهی و زیباسازی محوطه عبور و مرور قطارها به تهران جلسه ای با معاونت فنی و عمرانی راه آهن در این خصوص برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه در طول این مسیر خاک و نخاله اضافی دیده می شود، افزود: به همین منظور بازدیدی از این محدوده داشتیم که قرار است با کاشت فضای سبز در مسیر ورودی به تهران این محدوده از نظر بصری زیباسازی شود.
 
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه بعد از بدست آمدن میزان حجمی این پروژه درختکاری در طول مسیر در ۶ ماهه دوم سالجاری عملیاتی خواهد شد، اضافه کرد: در نهایت این طرح تا پایان سال به اتمام می رسد. از سوی دیگر در پشت خطوط راه آهن ساختمان ها، گاراژها و انبارهایی وجود دارد که در خصوص ساماندهی آنها باید تصمیم گیری شود.
 
عبداللهی با بیان اینکه مسافرانی که توسط قطارهای مسافربری بین شهری به سمت تهران می آیند از نظر نگاه بصری  وضعیت آجرهای کثیف و دیوارهای کثیف را مشاهده می کنند، گفت: قرار است این دیوارها ساماندهی و مرتب شوند؛ چراکه در مسیر خاک و نخاله و ضایعات مختلفی وجود دارد که قرار است جمع آوری شوند زیرا راه آهن یکی از مبادی ورودی های شهر تهران است.
 
وی با اشاره به اینکه در این پروژه سازمان زیباسازی، سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و منطقه۱۶ فعال هستند، خاطر نشان کرد: محوریت این پروژه با معاونت خدمات شهری است که این طرح در دستور کار قرار گرفته و به زودی آماده اجرا خواهد شد.  

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.