| کد خبر: 54635 |

برخورداری صنایع استان سمنان از تخفیف کرایه حمل بار توسط راه آهن

تین نیوز | مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) جذب حداکثری بار و شناسایی پتانسیل های موجود را از اهداف سند توسعه راه آهن برشمرد و گفت: در این راستا صاحبان کالا و خدمات از تخفیف کرایه حمل بار برخورد می شوند.
 
حمید درباغ عنبران صبح سه شنبه در نشستی با مدیر عامل شرکت فولاد شاهرود در محل این شرکت ضمن اشاره به سند چشم انداز راه آهن جمهوری اسلامی برای جذب حداکثری بار و شناسایی پتانسیل های موجود، از آمادگی همه جانبه این اداره کل برای همکاری های گسترده با شرکتها و صنایع در زمینه حمل کالا و ارائه خدمات خبر داد.
 
وی با اشاره به همکاری های گسترده راه آهن ج.ا.ا در زمینه حمل بار با صاحبان کالا و خدمات از امکان بهره مندی شرکت فولاد شاهرود از تخفیف کرایه حمل بار از محل حق دسترسی راه آهن ج.ا.ا خبر داد و تصریح کرد: ایمنی حداکثری و کاهش هزینه حمل و نقل ریلی نسبت به حمل جاده ای از جمله خصوصیات خوب راه آهن است.
 
مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱)، امکانات ویژه بارگیری و تخلیه بار با استفاده از نیروهای کارآزموده و مستعد در امورحمل و نقل ریلی را از امتیازات این اداره برشمرد و امکان ایجاد بستر و امکانات مورد نیاز برای عملیات حمل، تخلیه و بارگیری مواد اولیه و یامحصولات صنعتی در سایر ایستگاه های تابعه این اداره کل خصوصا ایستگاه کلاتخوان را فراهم دانست و راه اندازی قطار مستقیم از مبادی تهیه مواد اولیه به مقصد شاهرود، بر حسب درخواست شرکتها را امکانپذیر خواند.
 
مدیرعامل شرکت فولاد شاهرود نیز در این نشست با اشاره به همکاری های اینشرکت با راه آهن ج.ا.ا وجابجایی مواد اولیه از اهواز، یزد و نیشابور به شاهرود، همچون گذشته خواستار استفاده از توان حمل و نقل ریلی در این امر شد.
 
سیدمحمد میرحسنی در خاتمه، استفاده از امکانات راه آهن را از اولویت های شرکت فولاد شاهرود برشمرد و برخورداری از توانایی های حمل و نقل ریلی در زمینه جابجایی کالا را دارای صرفه اقتصادی و منطقی خواند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.