| کد خبر: 47217 |

جابجایی روزانه ۵ هزار مسافر نوروزی از طریق راه‌آهن شمال

تین نیوز |  مدیرکل راه آهن شمال گفت: برای تعطیلات نوروز روزانه 5 هزار مسافر از طریق راه ریلی راه‌آهن شمال جابجا می‌شوند.
یوسف گران‌‌پاشا بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر در اداره کل میراث فرهنگی مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد قطار ساری به تهران روزانه و ساری به مشهد هفته‌ای سه روز انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه دو قطار گرگان به تهران از ساری گذر می‌کند، افزود: قطار گرگان به پل‌سفید و برعکس به صورت همه روزه از ساری گذر می‌کند.
 
این مسئول با بیان اینکه روزانه به‌طور متوسط سه هزار و 500 تا چهار هزار و 500 مسافر از طریق راه ریلی از مازندران جابجا می‌شوند، تصریح کرد: در ایام نوروز میزان جابجایی روزانه مسافر از مازندران به 5 هزار نفر رسیده است.
 
گران‌پاشا ادامه داد: قطارهای محلی به صورت روزانه به مسافران خدمات می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه برای ایام نوروز ایستگاه‌های قطار آماده و به صورت کشیک فعال است، یادآور شد: تمامی سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی داخلی ایستگاه‌های قطار تجهیز شد.
 
مدیرکل راه آهن شمال ادامه داد: اکیپ‌های آماده‌باش در ستاد پل‌سفید، فیروزکوه، ساری و گرگان مستقر است.
 
وی با اشاره به اینکه قطارهای حمل و نقل مسافر و باربری راه‌آهن شمال تجهیز و نوسازی شده است، تصریح کرد: قطار ساری به مشهد بازسازی کامل و قطار گرگان تهران نیز به‌طور کامل تعویض سالن و به چهار تخته مجهز شد.
 
گران‌پاشا یادآور شد: قطار نجات و ماشین‌آلات سنگین ریلی و جاده‌ای در پل‌سفید مستقر هستند.
 
مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه بلیط قطار در راه‌آهن شمال تا 15 فروردین پیش‌فروش شده است، گفت: فروش بلیط آنلاین در تمامی آژانس‌های مسافرتی انجام و اگر برگشتی بلیط داشته باشیم به صورت حضوری به مشتریان فروخته می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.