| کد خبر: 41022 |

عملیات اجرایی راه آهن یاسوج به اقلید به زودی آغاز می شود

تین نیوز | استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی و با حضور مسئولین کشوری عملیات اجرایی راه آهن یاسوج به اقلید آغاز می شود.
 
سید موسی خادمی یکشنبه شب در نشستی با خبرنگاران افزود: هم اکنون اتصال یاسوج به شبکه ریلی کشور در شرف انتخاب پیمانکار است.
 
وی تطویل باند فرودگاه یاسوج را یکی از برنامه ها برای توسعه فرودگاه یاسوج و نشست و برخاستهای هواپیماهای بزرگتر در آن دانست و اظهار داشت: منابع اعتباری این پروژه تامین شده است و به زودی با انتخاب پیمانکار، کار آن آغاز خواهد شد.
 
رشد چشمگیر اعتبارات استان در سال آینده
خادمی از رشد چشمگیر اعتبارات استان در سال آینده خبرداد و افزود: با همدلی همه مسئولان و نمایندگان در استان کارهای خوبی در این زمینه در استان انجام شد.
 
وی بیان داشت: در سال جاری کل پولی که وارد استان شد به اندازه بدهکاری گذشته پیمانکاران استان نبود اما به رغم همه این مشکلات پروژه ها را فعال کردیم و این در حالی است که اگر غیر از این فکر می کردیم باید پول سه تا چهار سال استان را می دادیم تا بدهی های گذشته تمام شد.
 
رعایت حق الناس در انتخابات یک اصل است
استاندار همچنین وظیفه دولت را برگزاری انتخابات سالم دانست و گفت: رعایت حق الناس در انتخابات یک اصل است و خروجی انتخابات باید چیزی باشد که مردم می خواهند.
 
وی تصریح کرد: بهترین راه جلب و جذب رأی این است که خادم خوبی برای مردم باشیم که راه آن خوب کار کردن است و نیاز به دست و پا زدن های اضافی نیست.
 
خادمی همچنین از پرداختن رسانه ها به حاشیه به جای متن انتقاد کرد و گفت: گاهی در استانداری در جلسه ای سه ساعته پیرامون توسعه استان و کار و تلاش در این رابطه بحث می شود اما می بینیم در یک رسانه یک مسئله حاشیه ای تیتر می شود.
 
تشدید بحثهای قومی و شهرستانی ضد توسعه است
استاندار بر پرهیز از ورود رسانه ها به مسائل قومی و دامن زدن به آنها تاکید کرد و بیان داشت: حرکت هایی که منجر به تشدید بحث های قومی و شهرستانی در استان شود، ضد توسعه و ضد امنیتی است.
 
وی افزود: این مسئله آینده استان را تهدید می کند و افرادی که به این گونه مسائل دامن می زنند دلسوز استان نیستند.
 
خادمی بر پرداختن به بخش های مثبت بحث های طایفه ای همچون تعاون، همکاری، دوستی و مودت تاکید کرد و گفت: باید از ضعفهای این فرهنگ همچون تعصب های بیجا، مباحث کلیشه ای و مسائل برخواسته از نظام جاهلیت دوری کرد.
 
وی همچنین پارتی بازی را یکی از آفتهای استان دانست و اظهار داشت: پارتی بازی و رابطه بازی در استان وجود دارد که این باید رفع شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    وزارت راه در همین دولت جدید یک پروژه راه آهن را به سرانجام نرسانده است(راه آهن گرگان - اینچه برون افتتاح شد ولی به اذعان مقامات استان گلستان ۷۳ درصد ساخته شده و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن لازم است) ولی چند پروژه جدید را بی سر و صدا شروع کرده است تا دل نمایندگان مجلس را بدست آورد مثل راه آهن مشهد تایباد - دوغارون که یک خط موازی با راه آهن ناتمام خواف - هرات است و مسیر راه آهن رودهن - آمل که به اندازه آزادراه تهران - شمال خرج دارد و مسیر راه آهن داراب و راه آهن یاسوج شروع شدند ولی معلوم نیست راه آهن کی به انزلی می رسد؟ آیا خط مهمتری در دست ساخت می باشد؟ لطفا فهرست کنید وعده های سال گذشته مدیرعامل راه آهن و مدیرعامل شرکت توسعه راه آهن را که تاکنون چقدر عمل شده است