| کد خبر: 29679 |

◄ پروژه ریلی تهران - آمل؛ آزاد راه تهران - شمال دیگری در راه است

تین نیوز | اواسط آبان بود که نماینده آمل از پروژه ریلی که قرار است تهران را به آمل متصل کند بازدید کرد و متعاقب آن خبری به نقل از فارس در تین نیوز منتشر شد که در آن ابراهیم دهقان سرپرست کارگاه پروژه مترو تهران ـ آمل عنوان کرده بود" 77 میلیارد تومان اعتبار اولیه برای آغاز پروژه مترو تهران به آمل تصویب شده است و پیش‌بینی می‌شود که این پروژه در صورت تخصیص اعتبار پس از چهار سال به اتمام برسد ". پس از انتشار این خبر برخی کاربران تین نیوز نیز به بیان دیدگاه خود در مورد این پروژه پرداختند که این دیدگاه ها در ادامه آمده است:

 
1- با 77 میلیارد تومان اعتبار که نقد هم نشده می خواهند 20 کیلومتر مترو در دل کوه های البرز با خواص سخت و گرانیتی این کوه و آثار گازی و شیمیایی و زمین شناسی ناشناخته و البته شیب فراوان بزنند ؟!!!!
ایستگاه های مترو! کجاست ؟!!! این طرح، طرح چند هزار میلیاردی تومانی است که تا 40 سال دیگر هم نمی توانید افتتاح کنید. مطمئن هستم که آزادراه تهران شمال دیگری در راه است.
در تنگنای بودجه و هزاران طرح ناتمام و با وجود طرح های اساسی و اولویت دار کشور که اقتصاد کشور را متحول می کند نظیر قطعه یک آزادراه تهران شمال، راه آهن قزوین رشت انزلی آستارا، توسعه بندر چابهار و اتصال ریلی بندر به زاهدان و سپس اتصال به مشهد، راه آهن 2 خطه میانه تبریز، راه آهن ملایر کرمانشاه خسروی، توسعه فرودگاه امام، تعمیر و تعویض و 2 خطه کردن قم تا اهواز، 2 خطه کردن بافق اصفهان، آزادراه حرم تا حرم و ده ها طرح حیاتی و پرهزینه کشور که کشور را از نظر سیاسی و اقتصادی نیرومند می کند، آقای نماینده چرا با سیاسی کاری به کلیت کشور ضربه می زند؟

2- اين پروژه مشكل دارد و بدون مطالعه كافی ساخته می شود و مثل آزادراه تهران - شمال خواهد شد كه 40 سال بعد می گويند چه كار اشتباهی بی جهت شروع شد. اگر می خواهيد پروژه را درست بشناسيد ببينيد هيچ يك از مقامات وزارت راه حاضر می شوند مصاحبه كنند؟
مثلا 20 سال بعد که 15 کیلومتر حفاری و چند ده میلیارد هزینه شده می خواهید با نشان دادن عکس های یادگاری بگویید این طرح در زمان من شروع شد؟ در حال حاضر 4 لاین جاده هراز که به زودی تکمیل می شود برای آمل کاملا کفایت می کند.
3- متاسفم که 77 میلیارد تومان برا این پروژه افسانه ای تخصیص دادند. در حال حاضر فرودگاه رامسر با 50 میلیارد تومان هم بین المللی می شود و هم تا سقف 2 میلیون نفر در سال چذیرش مسافر دارد و همچنین فرودگاه نوشهر با 25 میلیارد تومان تکمیل و توسعه خواهد یافت و بسیار مفید تر و کارآمد تر از این پروژه است که حتی یک فاز آن در 100 سال آینده هم افتتاح نخواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    طرح ابلهانه ای فقط با هدف دلالی زمین های ملی است. اگر ابلهانه نبود الان آزادراه شمال تکمیل بود.