| کد خبر: 28394 |

برای اجرای راه‌آهن دو خطه شهرکرد خوزستان هزار میلیارد اعتبار نیاز است

تین نیوز | استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای راه آهن یک خطه شهرکرد به خوزستان باید ۶۰ هزار میلیارد ریال و برای اجرای راه آهن دو خطه ۱۲۰ هزار میلیارد ریال هزینه کرد.
 
قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای اداری شهرستان لردگان گفت: تا پایان امسال 38 کیلومتر از محورهای ارتباطی لردگان بهره‌برداری می‌شود.
 
وی تأکید کرد: محور ارتباطی لردگان اکنون در فلات مرکزی به یک جاده ترانزیتی تبدیل شده و بخشی از حمل و نقل کالا در کشور از این مسیر در حال انجام است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برای تکمیل و بهسازی این محور ارتباطی هیئت دولت 300 میلیارد ریال اعتبار تصویب کرده و 38 کیلومتر از محور ارتباطی یاد شده باید امسال به بهره‌‌برداری برسد.
 
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرکرد، تصویب احداث پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری بوده که از اصفهان به سمت خوزستان کشیده می‌شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای راه‌آهن یک خطه باید 60 هزار میلیارد ریال و برای اجرای راه آهن دو خطه 120 هزار میلیارد ریال هزینه کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: امسال برای شهرستان لردگان 430 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و بخشی از اعتبارات مواد 10 و 12 مناطق محروم به این شهرستان تخصیص داده می‌شود.
 
سلیمانی دشتکی از اختصاص یک‌هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار برای امسال در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: بخشی از این اعتبار از محل مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به بام ایران اختصاص یافته است.
 
نماینده عالی دولت در استان چهارمحال و بختیاری افزود: پارسال مجموع اعتبارات چهارمحال و بختیاری 360 میلیارد ریال بوده که امسال تنها از محل مصوبات سفر استانی رییس جمهور و هیأت دولت به شهرکرد 740 میلیارد ریال اختصاص یافته و 400 میلیارد ریال هم برای بخش عمرانی استان در نظر گرفته شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سدهای خرسان سه و ونک هم مراحل مجوزهای زیست محیطی خود را طی کرده و در خصوص احداث سد خرسان سه نشست مشترکی بین استانداران چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار و تصمیمات مطلوبی در این زمینه گرفته شده است.
 
وی ابراز داشت: برای آب آشامیدنی شهرستان لردگان، گازکشی به روستاها، آسفالت جاده ها و تقویت جاده‌های روستایی نیز تصمیمات خوبی در این استان گرفته شده است. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.