| کد خبر: 26648 |

معاون بازاریابی ‌و فروش بخش ریلی مپنا تشریح کرد:

◄ سیاست مپنا برای حضور در نمایشگاه های مرتبط با صنعت حمل و نقل

تین نیوز | معاون بازاریابی ‌و فروش بخش ریلی مپنا گفت: فرهنگ حضور در نمایشگاه ها باید نهادینه شود. نمایشگاه باید محلی برای نمایش نوآوری ها و محصولات جدید شرکت ها باشد.

رضا جواهری معاون بازاریابی ‌و فروش بخش ریلی مپنا در گفت ‌وگو با تین‌نیوز درباره حضور شرکت مپنا در نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی گفت: سیاست مپنا بر این است که در دو نمایشگاه داخلی، اول نمایشگاه صنعت حمل و نقل که در اردیبهشت است و دوم همین همایش و نمایشگاه حمل و نقل ریلی حاضر گردد.

معاون بازاریابی ‌و فروش بخش ریلی مپنا بیان داشت: مپنا درطی چند سالی که از تاسیس بخش ریلی اش می گذرد هر ساله در نمایشگاه حمل و نقل ریلی حضور فعال داشته و همچنین هر ساله مهندسان و مدیران مپنا با ارسال مقالات در همایش حمل و نقل ریلی توجه ویژه خود را به این صنعت نشان داده اند.

وی با بیان اینکه فرهنگ حضور در نمایشگاها باید نهادینه شود و نمایشگاه باید محلی برای نمایش نوآوری ها و محصولات جدید شرکتها باشد، ابراز داشت: در اروپا وقتی نمایشگاهی برگزارمی شود مخاطبین در بازدیدهای خود از شرکت ها سورپرایز می شوند زیرا شرکت ها از جدید ترین تکنولوژی های جدیدشان در این نمایشگاه ها رونمایی می کنند. این اتفاقی است که باید در نمایشگاه های ما رخ دهد.

جواهری گفت: برنامه ریزی شرکت مپنا برای حضور نمایشگاه ها اینگونه است که محصولات تکراری را به نمایش نگذارد. در این نمایشگاه هم مپنا بحث برقی کردن خطوط راه آهن و لکوموتیو تونلی را در برنامه داشت.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه صنعت حمل و نقل به سمت یکپارچه شدن پیش برود در خصوص طرح تجمیع نمایشگاه صنعت حمل و نقل ریلی بیان داشت: همواره در خواست شرکت های خصوصی و شرکتهای ریلی یک نمایشگاه ریلی سالیانه بوده و است.

شایان ذکر است درشانزدهمین همایش و نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی شرکت مپنا به عنوان یکی از غرفه های برتر حاضر دراین نمایشگاه معرفی شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.