| کد خبر: 24944 |

قطار تهران ‌ اهواز از ریل خارج شد / حادثه تلفات جانی نداشت

تین نیوز | قطار باری مسیر تهران - اهواز برای سومین بار طی یک​ماه اخیر دچار حادثه و از ریل خارج شد.
 
 ساعت 19 روز گذشته (16 مهرماه) قطار باری مسیر تهران - اهواز در حوزه لرستان از ریل خارج شد.
 
گودرزی با ابراز نگراری نسبت به وقوع و تکرار حادثه خروج قطار باری از ریل، گفت: حادثه شب گذشته جزئی بوده و در مدت زمان کوتاهی مسیر بازگشایی شد، اما به شدت نگران این مساله هستم که اگر به​جای قطار باری، این اتفاق برای قطار مسافری رخ دهد چه کسی پاسخ مردم را می​دهد؟
 
وی افزود: با توجه فرسودگی خطوط ریلی مسیر راه آهن تهران - جنوب، دور از انتظار نیست که اتفاقی بدتر از حوادث اخیر رخ دهد و مسئولان راه​آهن باید هر چه سریع​تر برای حل این مشکل اقدام کنند و در خصوص حوادث اخیر پاسخ​گو باشند.
 
به گفته گودرزی، با توجه به جزئی بودن این حادثه که خوشبختانه موجب تلفات جانی هم نشده، معطلی کوتاهی به منظور بازگشایی مسیر صورت گرفته اما سایر قطارهای این مسیر دچار کنسلی نشدند.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دون پایه راه آهن 0 0

    تین جان!!میخواهم اصل قضیه را دریک جمله بیان کنم ولی بعید میدانم منتشرشود!!!ریشه تمام معضلات ومشکلات راه آهن را در عدم پرداخت حق وحقوق منصفانه به همکاران ما جستجوکنید!

  • علیرضا حشمتی 0 0

    جناب دون پایه اولا درحال حاضر مشاغل دون پایه را آهن مثل خدمه قطار و نظافتچی ایستگاه و باربری و شستشو و سوزنبان و… با دریافتی۱میلیون. کارمندان اداری با حداقل لیسانس و ماموران واگنها و … دریافتی یک میلیون و چهارصد و رییس قطار و لکوموتیوران دو میلیون تومان و معاونتها بین ۳تا۱۵میلیون تومان دریافتی دارند و این پس از شرکت نفت بیشترین میزان دریافتی در جمهوری اسلامیست دوما نارضابتی از حقوق دلیل نمیشه همکاران با جان مردم بی گناه بازی کنند

  • بگ چغندر 0 0

    دوپایه درست میگه تین جووون عدالت در پرداخت نیست لوکوموتیوران تازه داره حق شو رو بعد سالها رو یه اشل مناسب میگیره ولی در وقوع سانحه مامور سوزنبان و رییس قطار باری و ترافیک وکنترل و رییس قطار مسافری مانور چی با لکوموتیوران یک اندازه میتونند حادثه ساز باشند. این تفاوت حق کشی است و تبعیض ریشه ی تاخیر ها و تلاقی های ناهنجار رو هم در اعتراضی هماهنگ و پنهان جستجو کنید.