| کد خبر: 21872 |

ظرفیت حمل بار ریلی در شمال به چهار میلیون تن افزایش می یابد

تین نیوز | مدیرکل راه آهن شمال گفت: ظرفیت حمل بار از طریق راه آهن شمال به سه الی چهار میلیون تن افزایش می یابد.
 
یوسف گران پاشا صبح سه شنبه در دیدار با آیت الله نظری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 6 ماهه سال جاری این اداره کل گفت: خوشبختانه با انجام پروژه هایی نظیر اتصال خط آهن گرگان اینچه برون که در نیمه دوم امسال به بهره برداری کامل خواهد رسید وضعیت راه آهن شمال از نظر میزان حمل بار که فعلاً بطور متوسط حدود یک میلیون تن در سال است این میزان به سه الی چهار میلیون تن افزایش خواهد یافت.
 
وی افزود: کارکنان و مدیریت راه آهن شمال همه تلاش و توان خود را برای ارتقاء سطح کیفی خدمات بویژه در بخش قطارهای مسافری به کار خواهند گرفت تا آنچه که در شان شهروندان در زمینه ارائه خدمات در داخل قطارهاست انجام دهیم.
 
گران پاشا دورنمای توسعه راه آهن شمال را در صورت اجرایی شدن پروژه هایی نظیر اتصال خط آهن گرگان مشهد مثبت توصیف کرد و اظهار داشت: با اجرایی شدن این پروژه مردم استان های شمالی بتوانند از خدمات این قطار استفاده کرده و به زیارت امام هشتم شیعیان (ع) با مسافت  کمتر نسبت به وضعیت فعلی نائل شوند.
 
آیت الله نظری خادم الشریعه، کارکنان راه آهن را افراد متدین و سخت کوشی دانست که برای آسایش و آرامش مسافران قطارها و توسعه راه آهن گام برداشته و با تمام توان به انجام امور محوله می پردازند. وی در بخش دیگری از سخنان خود تکریم ارباب رجوع در سازمان ها را از وظایف ذاتی کارکنان دانست و گفت: احترام گذاشتن به دیگران و رسیدگی به کارهای مراجعه کنندگان در ادارات یکی از ارکان دین مقدس اسلام است که به کرات به کارگزاران امور سفارش شده است.
 
آیت الله نظری در ادامه با اشاره به مدیریت دو ساله گران پاشا در راه آهن شمال خاطر نشان کرد: ایشان تاکنون مدیر بومی موفقی بوده و امیدواریم با تعاملات خوبی که در سطح استان ، راه آهن با دیگر دستگاهها دارد بتوان در جهت توسعه استان و رفع مشکلات مردم گام برداشت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.