| کد خبر: 1807 |

مدیر عامل شرکت مسافری نورالرضا در گفتگو با تین نیوز:

◄ نصب GPS بر روی تمام قطارهای نورالرضا / اینترنت و کانال‌های تلویزیونی از سال ۹۳ در قطارها

تین نیوز | مدیر عامل شرکت مسافری نورالرضا گفت: نصب GPS بر روی تمام قطارها انجام شده و الان در حال گزارش‌گیری از سرعت و محل قطارها هستیم که برای ایمنی سیر و حرکت بسیار مهم هستند.

سید فرهاد ظهورپرواز در گفتگو با تین نیوز در رابطه با اقدامات شرکت نورالرضا برای سفرهای نوروزی گفت: برای سفرهای نوروزی تمام واگن‌های نورالرضا به غیر از یک واگن آماده سیر و حرکت هستند و این واگن‌ها از لحاظ فنی و ایمنی سیر، چک شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر یک ستاد نوروزی در داخل شرکت تشکیل داده‌ایم و تمام مقدمات برای سفرهای نوروزی آماده است. تمام واگن‌ها و کوپه‌ها از لحاظ وسایل (پتو، ملافه، روکش صندلی و ...) نوسازی شده و از لحاظ رفاهی و جلوه ظاهری در شرایط مطلوبی هستند.

مدیر عامل شرکت مسافری نورالرضا در زمینه وعده نصب GPS و اینترنت و کانال‌های تلویزیونی ماهواره در واگن‌های قطارهای مسافری این شرکت گفت: نصب GPS بر روی تمام قطارها انجام شده و الان در حال گزارش‌گیری از سرعت و محل قطارها هستیم که برای ایمنی سیر و حرکت بسیار مهم هستند، البته تکمیل این پروژه از لحاظ پردازش داده‌ها و تطبیق این داده‌ها با نیازهای خودمان زمان بر بوده و به طور کلی می‌توان گفت که 70 درصد کار انجام شده است.

ظهورپرواز افزود: در مورد راه اندازی خدمات اینترنت و کانال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای در قطارها نیز، برنامه‌ای به صورت پایلوت در سال 93 بر روی یک رام قطار انجام خواهد شد که در صورت بازگشت سرمایه، این کار در تمام قطارهای نورالرضا اجرا خواهد شد. هزینه نصب این تجهیزات در حدود 300 میلیون تومان بر روی یک قطار است. همچنین در صورت داشتن اینترنت، امکان اینکه سیستم خودپرداز بانکی نیز در داخل قطار باشد، وجود دارد.

وی در خصوص عملکرد و ضریب اشغال قطارهای نورالرضا در سال 92 به خبرنگار تین نیوز گفت: در مقایسه با سال 91 ضریب اشغال قطارهای نورالرضا به غیر از ماه‌های آذر و دی قابل قبول بود. راه آهن در ماه آذر بدون هماهنگی با شرکت‌ها به خاطر افزایش سرعت قطارها و کاهش زمان سیر، ساعت حرکت قطارها را تغییر داد که باعث کاهش شدید ضریب اشغال قطارها تا 10 یا 11 درصد شد.

مدیر عامل شرکت مسافری نورالرضا در خصوص واگن‌های باری و برنامه‌های این شرکت در سال 93 گفت: در حال حاضر پنج واگن باری از شرکت ایریکو تحویل گرفته‌ایم و طبق برنامه تا 28 اسفند نیز پنج واگن دیگر تحویل گرفته می‌شود. همچنین در فروردین سال 93، تعداد 10 واگن دیگر از شرکت ایریکو تحویل خواهیم گرفت.

وی افزود: دلیل اینکه نتوانستیم 150 واگن باری لبه بلند را تحویل بگیریم به دلیل مشکلات بانک در اعطای وام بود و خرید این 20 واگن از محل درآمدهای شرکت بوده است. همچنین، برنامه‌ای برای خرید واگن مسافری در سال 93 نداریم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عبدی 0 0

    سلام تمایل دارم کارائی آنرا بدانم؟ ضمنا بقرار اطلاع نصب آن غیر اصولی بوده بطوریکه سقف را سوراخ واز حالت ایزوله خارج کردند