مسافران اطلاعات حرکت قطارها را از سامانه اطلاعرسانی راهآهن دریافت کنند
تین نیوز | مدیرکل راهآهن اراک گفت: مسافران اطلاعات حرکت قطارها را از سامانه اطلاعرسانی و پاسخگویی به شکایات راهآهن دریافت کنند.
جلالالدین کوکنار اظهار داشت: این سامانه در تهران با شماره 5149 و در شهرستانها با شماره 0215149 در همه ساعات شبانهروز آماده دریافت نظرات مسافرین گرامی است.
وی با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی پس از اتمام ماه مبارک رمضان گفت: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مسئولین راهآهن و مسافرین آماده دریافت هر گونه نظرات و انتقادات و شکایات مسافرین است.
مدیرکل راهآهن اراک بیان داشت: این سامانه آماده ارائه خدماتی چون پیش فروش بلیط قطارها، برنامه حرکت، قیمت و موجودی بلیت و مشخصات انواع قطارها است.
به گفته وی مدت زمان سیر قطار، موقعیت قطار، میزان تاخیر قطار، قوانین و مقررات مورد نیاز مسافرین و اطلاعاتی در خصوص نمایندگیهای فروش بلیت از جمله مواردی است که این سامانه میتواند در اختیار مسافرین قرار دهد.
کوکنار یادآور شد: این سامانه آماده ثبت شکایات مسافرین در زمینه مواردی چون تاخیر، نظافت، قیمت بلیت، خرابی سیستم تهویه قطار و سیستم صوتی و تصویری و رفتار و عملکرد مسئولین قطار است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.