| کد خبر: 12912 |

با روند کند پروژه؛

اسلام‌آباد غرب تا ۲۰ سال دیگر هم صاحب راه‌آهن نمی‌شود ‌

تین نیوز | ‌نماینده شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با کند خواندن روند پیشرفت پروژه راه‌آهن غرب کشور، اظهار کرد: اگر پروژه با همین سرعت به پیش برود تا 20 دیگر صاحب راه آهن نمی‌شویم.
 
علی جلیلیان با بین‌المللی خواندن پروژه راه آهن غرب کشور اظهار کرد: راه‌اندازی این پروژه، ایران را به کشورهای عراق و سوریه و از آنجا به دریای مدیترانه و حتی کشورهای اروپایی متصل می‌کند.
 
نماینده شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تخصیص اعتبارات اندک به پروژه راه آهن غرب کشور گفت: این امر موجب شده تا در بسیاری از نقاط پروژه کار یا متوقف باید و یا از شتاب خوبی برخوردار نباشد.
 
جلیلیان عنوان کرد: انتظار ما از دولت این است تا نگاه ویژه ای به این پروژه داشته باشد و با توجه به اهمیت این پروژه برای استان و کشور اعتبارات خوبی برای آن لحاظ کند.
 
این نماینده مجلس همچنین با اشاره به تردد بسیار تانکرهای سوخت عراقی در جاده‌های استان، عنوان کرد: این مسئله علاوه بر از بین بردن زیر‌ساخت‌ها، آمار سوانح و حوادث استان را نیز افزایش داده است.
 
وی به نقش راه آهن در امر صادرات و واردات از مرز عراق اشاره و تصریح کرد: با راه اندازی را‌ه‌آهن غرب کشور قطعا حجم گسترده‌ای از تردد کامیون‌ها در جاده‌های استان کاسته و بیشترین حجم صادرات و واردات از طریق راه آهن صورت خواهد گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس راه آهن کرمانشاه 0 0

    مطمئنم این طرح یعنی راه آهن کرمانشاه - خسروی یک طرح مفید و استراتژیک است. این طرح مورد تاکید مقام رهبری در سفر به کرمانشاه قرار گرفت در دولت هم مصوبات در این خصوص وجود داشته است اجرای کار هم بدون مناقصه به قرارکاه خاتم النبیا(ص) واگذار شد و طبق قرارداد اجرای ضربتی کار خواسته شد چرا هیچ مسئولی توضیح نمی دهد که چرا نیکزاد وزیر سابق وعده اجرای یک ساله کار را داد و عملی نشد و چرا قرارداد با قرارگاه عملا اجرا نشده است؟ چرا هیچ مسئولی مردم عزیز منطقه را توجیه نمی کند که مشکل کجاست؟ تدابیر دولت جدید برای این طرح چیست؟