| کد خبر: 127897 |

معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی مدیران راه آهن اعلام کرد:

حرکت درجهت رشد بهره وری و توسعه کسب و کار برای دستیابی به سهم ۳۰ درصد حمل بار در بخش ریلی

مدیرعامل راه آهن دراولین جلسه شورای مدیران در سال۹۶با اشاره به شعار"اقتصادمقاومتی،تولید-اشتغال" برتلاش مدیران درجهت رشدحجم جابجایی بار و مسافر بدون تاخیر،ارتقا کیفیت و رضایت حداکثری مسافران تاکید کرد و گفت:ارتقا بهره وری در راه آهن هرچند سخت اما دست یافتنی است و راهکارهای مربوط به افزایش بهره وری و توسعه کسب و کار با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی ،تولید -اشتغال، باید بررسی واقدامات لازم برای تحقق این امر صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران،سعید محمد زاده مدیر عامل راه آهن در اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران راه آهن در سال ۹۶ که در مشهد مقدس برگزار شد با تاکید برتشکیل ستاد بهره وری و ارتقای آن پیرو برنامه ریزی و پایش ۲۴ ساعته در طول سال گفت :مدیران ریلی باید در صدد افزایش حجم جابجایی بار و مسافر بدون تاخیر زمانی،کسب بالاترین سهم کیفیت و ایجاد رضایت حداکثری در راه آهن باشند.

وی افزود: ارتقا بهره وری در راه آهن هرچند سخت اما دست یافتنی است و راهکارهای مربوط به افزایش بهره وری و توسعه کسب و کار با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی ،تولید -اشتغال، باید بررسی واقدامات لازم برای تحقق این امر صورت گیرد.

مدیر عامل راه آهن با بیان اینکه راه آهن و حمل و نقل بدون ایمنی بی معناست تصریح کرد:در همین راستا باید بهره وری را در همه سطوح عملیاتی و افزایش دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی مدیران راه آهن خاطر نشان کرد: برای دستیابی به سهم ۳۰ درصد حمل بار در بخش ریلی، بایستی امسال به حمل ۶۲ میلیون تن بار برسیم.

محمدزاده همچنین با توجه به افزایش قابل توجه سهم اعتبارات استانی در سال جاری افزود: مدیران راه آهن بایستی ضمن ایجاد ارتباط گسترده با استانداران نیازهای ریلی را مطالبه کنند تا در مجلس شورای اسلامی ارائه و نسبت به پیگیری مطالبات از استانداران اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

محمد زاده با بیان اینکه مدیران ریلی باید توان خود را برای بهره وری از خطوط ریلی پس از تکمیل و بهره برداری از زیر ساخت هاافزایش دهند،تاکید کرد:در حال حاضر شاهد تکمیل خط سوم تهران -گرمسار،خط سوم و چهارم تهران -کرج ، خط چهارم تهران - گرمسار و خط دوم اهواز به بندر امام هستیم و باید برای این زیرساخت ها تعداد رام قطارهای مورد نیاز برای جابجایی مسافر آماده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: زیر ساخت مسیرهای ریلی کشور امروز آماده است تا بتوانند تردد واگن های باری و مسافری را برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در خود سیر دهند.

محمدزاده اظهار داشت: امروز اساس بهره وری در تفکر و تغییرات کلی آن است تا بتواند سازمان را در مسیر توسعه به اهداف اصلی برساند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه راه آهن در بخش اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال برنامه های زیادی دارد بطوریکه با حجم بالای جابجایی مسافر و ارائه خدمات با کیفیت توانسته ایم رضایت متقاضیان ریلی را کسب کنیم.

وی افزود: مدیران ریلی با برنامه ریزی مدون می تواننددبیشترین و دقیق ترین خدمات ریلی را ارائه دهند زیرا لازمه بهره وری بالا،تدبیر است.

وی تاکید کرد: اگر در راه آهن به دنبال افزایش درآمد هستیم باید ضمن افزایش تلاش و کار در جهت برنامه ریزی های توسعه ای اقدامات جدی صورت گیرد.

مدیر عامل راه آهن در پایان گفت:توجه ویژه به ظرفیت های استانی و اتخاذ تصمیم های خوب از مواردی است که مدیران باید به آن اهتمام داشته و در جهت کاهش مسایل و مشکلات ریلی بیش از گذشته حساس تر عمل کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.