| کد خبر: 126633 |

احمد خدایی:

◄ نباید وقت مسافر در ایستگاه تلف شود

تین‌نیوز| قائم مقام راه‌آهن با ذکر این موضوع که در ایستگاه‌ها درآمدزایی نباید هدف اصلی باشد گفت: در ایستگاه‌ها باید غرفه‌های فرهنگی ایجاد شود و تابلوهای اطلاع‌رسانی غیر ضروری هم باید جمع‌آوری شوند. وی خواستار جلوگیری از اتلاف وقت مسافران در ایستگاه‌های راه‌آهن شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌‌آهن احمد خدایی در راه‌آهن در جلسه ستاد نوروزی در سال جاری بر ارائه خدمات مطلوب به مسافرین در تمامی ایستگاه های راه‌آهن تأکید کرد و گفت: طراحی ایستگاه‌های مسافری باید به صورتی باشد که دسترسی به خدمات مختلف برای مسافرین به سهولت میسر و راحتی و آسایش مردم بایستی هدف ما باشد.

وی افزود: ازجمله کارهایی که در این راستا بایستی انجام شود ایجاد غرفه فرهنگی در ایستگاه‌ها و جمع‌آوری تابلوهای اطلاع‌رسانی غیرضروری از ایستگاه‌ها و اتلاف وقت کمتر مسافران است.

خدایی بابیان اینکه درآمدزایی در داخل ایستگاه‌ها نباید هدف اصلی باشد تصریح کرد: توجه به مسائل فرهنگی و تلاش در جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مسافران باید در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی بر راه‌اندازی قطار گردشگری در مناطق مختلف راه‌آهن در طول سال تأکید کرد و گفت: حوزه مسافری باید توجه جدی به مسئله قطار گردشگری داشته و راه‌آهن می‌تواند نقش مهمی در رونق گردشگری داخلی داشته باشد.

قائم‌مقام راه‌آهن با تأکید بر ایجاد قطارهای گردشگری برای فواصل بلندمدت در قالب تورهای گردشگری خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات موفق در زمینه قطارهای گردشگری یک‌روزه باید تلاش شود با راه‌اندازی این قطارها توجه ویژه‌ای به این حوزه شود.
وی بابیان اینکه فعالیت ستاد نوروزی در سال جاری نسبت به سال قبل بیشتر بوده خواستار حضور مؤثرتر شرکت‌های خصوصی در ستاد نوروزی و تهیه دستورالعمل خاص برای ایام پیک سفر در طی سال شد.

در این جلسه مدیران مناطق راه‌آهن به‌صورت ویدئوکنفرانس گزارشی از عملکرد ناحیه خود در ایام نوروز ارائه کردند.

احمد خدایی

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.