| کد خبر: 112402 |

هشدار نماینده ساوه به نمایندگان مجلس:

◄ معضلات ریلی با استیضاح وزیر حل نمی‌شود

تین‌نیوز|

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عنوان کرد: استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پایان دولت یازدهم به صلاح کشور نیست.

به گزارش تین‌نیوز، محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های کمیسیون سوانح ریلی و همچنین وزارت راه و شهرسازی، موضوع خطای انسانی موجب شد تا طرح استیضاح وزیر راه اعلام شود که به نظر بنده این موضوع و طرح نیازمند بررسی‌های بیشتر است زیرا در آستانه پایان کار دولت یازدهم هستیم و این به صلاح وزارتخانه نیست.

وی افزود: ۷ نماینده استان مرکزی مخالف استیضاح وزیر راه هستند زیرا این بخش ریلی نیازمند توجه و توسعه بیشتر مسئولان دولت است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ و صلاحیت مجلس خاطر نشان کرد: طی ۱۰ سال گذشته شاهد تصادفات و سوانح جاده‌ای بودیم درصورتی‌که راه‌آهن برعکس دیگر شقوق حمل‌ونقلی با کاهش سوانح مواجه بوده است.

وی یادآور شد، وقت آن نیست وزارتخانه با استیضاح وزیر کارهای توسعه‌ای خود را به تأخیر بیندازد.

وی گفت: جمعی از نمایندگان خانه ملت پس از حادثه ریلی سمنان موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مطرح می‌کنند درحالی‌که این امر در واپسین ماه‌های دولت یازدهم چاره حل معضلات ریلی کشور نیست.

نماینده مردم ساوه خاطرنشان کرد: شبکه ریلی کشور فرسوده است و ترمیم و اصلاح این فصل مهم ارتباطی در اولویت‌های فرابخشی مندرج در برنامه ششم توسعه دیده شده است.

بر اساس اخبار روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، منصوری در پایان عنوان کرد: حوزه ریلی در دنیا به‌عنوان حمل‌ونقل ارزان، امن و سریع پیشرفت قابل توجهی داشته و ایران در دهه‌های قبل، از افق‌های توسعه‌ای این بخش فاصله زیادی گرفته اما طی این سه سال تا حدود زیادی توانسته به پیشرفت‌های چشمگیری در بخش‌های مختلف برسد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.