| کد خبر: 162276 |

◄ رفع نقاط حادثه‌خیز یزد برای نوروز

معاون اداره راه و شهرسازی استان با اشاره به همت همه دستگاه‌های اجرایی استان برای بهبود سفرهای نوروزی به یزد گفت: در جلساتی که با حضور همه دستگاه‌های اجرایی استان برگزارشده، مجموعه مسئولان بر ارائه تسهیلات رفاهی و خدماتی در سطح شهر جهانی یزد به مسافران نوروزی تأکیددارند.

تین نیوز

معاون اداره راه و شهرسازی استان با اشاره به تلاش همه دستگاه‌های اجرایی استان برای بهبود سفرهای نوروزی به یزد گفت: در جلساتی که با حضور همه دستگاه‌های اجرایی استان برگزارشده، مجموعه مسئولان بر ارائه تسهیلات رفاهی و خدماتی در سطح شهر جهانی یزد به مسافران نوروزی تأکید دارند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان یزد، داوود دانشگر افزود: در بحث ایمنی راه‌ها مشخص شدن نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای توسط اداره راهداری با همکاری پلیس پیش‌بینی‌شده است و علاوه بر اینکه علائم و مشخصات دارد، به‌صورت پرچم نیز قبل از رسیدن به منطقه هشدار را به رانندگان بدهد که کمترین خطر را داشته باشد.

دانشگر با اشاره به اهمیت حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری نیز گفت: اصلاح وضعیت تاکسی فرودگاه‌ها قبل از شروع سفرهای نوروزی، تعیین تکلیف و ساماندهی وضعیت خدمات‌دهی به مسافرین نوروزی انجام شود.

وی ادامه داد: استقرار حدود ۲۰ اکیپ امداد خودرو در سطح استان در کنار جاده‌ها به‌صورت ۲۴ ساعته، افزایش ۵۰ درصدی خدمات هلال‌احمر نسبت به سال گذشته تسهیلاتی است که به‌صورت امدادی به مسافران ارائه خواهد شد.

این مقام مسئول ابزار امیدواری کرد که با برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، استان یزد بتواند سفری خوب را برای مسافران نوروزی تدارک ببیند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.