| کد خبر: 158453 |

بازدید معاون رییس جمهور از سیستم جامع نرم‌افزار ایمنی زمینی فرودگاه یزد

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سیستم جامع نرم‌افزار ایمنی زمینی فرودگاه بین‌المللی یزد بازدید کرد.

تین نیوز
در حاشیه سفر استانی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهور، وی همراه با محمود زمانی قمی استاندار یزد و عباس محمدی مدیرکل فرودگاه های استان از سیستم جامع نرم افزار ایمنی زمینی فرودگاه بین المللی یزد بازدید کردند و در جریان گزارشات این سیستم قرار گرفتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد؛ در این بازدید معاون رییس جمهور و استاندار یزد در راستای پیاده سازی این سیستم در مسیر اتوماسیون سازی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد و دیگر فرودگاه های کشور اعلام آمادگی کرد.

ستاری اظهار امیدواری کرد که پیاده سازی این سیستم در آینده نه چندان دور در تمام فرودگاه های کشور اجرایی شود.

گفتنی است؛ این سیستم در راستای نگهداری خودروهای عملیاتی و تجهیزات، برای کاربر این امکان را فراهم می کند که به صورت آنلاین و لحظه یی از کم و کیف آن خودرو مطلع شده، اقدامات پیشگیرانه جهت اصلاح امور انجام دهد.

از قابلیت های این سیستم، گزارش گیری لحظه یی از آخرین وضعیت خودروهای عملیاتی و تجهیزات مربوطه در ایستگاه های ایمنی زمینی به دیده بانی، دفتر مدیریت فرودگاه و ستاد مرکزی است.

این نرم افزار شامل بخش های مدیریت اپرون، خودرویی و انبارداری و سایر بخش های مورد نیاز ایمنی زمینی است و متناسب با کار ایمنی و آتش نشانی ساخته شده است.

یادآور می شود؛ این نرم افزار به صورت کامل توسط کارکنان فعال ایمنی زمینی فرودگاه بین المللی یزد آقایان روح اله هادی نژاد و مرتضی دهقان طراحی شد و آماده بهره برداری آزمایشی قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.