| کد خبر: 153266 |

مدیرکل راهداری استان:

هیچ مسافری از 18 تا 22 آبان مراجعه حضوری به ترمینال یزد نداشته باشد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با تأکید بر اینکه هیچ مسافری از 18 تا 22 آبان مراجعه حضوری به ترمینال یزد نداشته باشد گفت: مردم از سفرهای غیر ضروری در این زمان خودداری کنند.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با تأکید بر اینکه هیچ مسافری از 18 تا 22 آبان مراجعه حضوری به ترمینال یزد نداشته باشد گفت: مردم از سفرهای غیر ضروری در این زمان خودداری کنند.

به گزارش ایرنا ، محسن صادقیان روز پنجشنبه در اطلاعیه ای از مردم استان یزد که قصد سفر با ناوگان اتوبوسی استان را دارند، خواست که از تاریخ 18 الی 22 آبان ماه از انجام سفرهای غیرضروری با ناوگان اتوبوسی خودداری کنند.

وی دراین پیام آورده است: با توجه به پیش بینی حجم گسترده سفر زائرین محترم به عتبات عالیات برای شرکت در مراسم اربعین حسینی و پیش بینی موج عظیم برگشت به مقصد استان و در راستای استفاده بهینه از ناوگان تحت پوشش شرکت های مسافربری، کلیه شرکت های مسافربری مستقر در پایانه غدیر یزد، از فروش بلیت به صورت حضوری، اینترنتی (از طریق سایتهای عمومی و اختصاصی ) و یا دفاتر فروش بلیت سطح شهر و همچنین از طریق سایر شرکت های عضو شبکه سیر خودداری نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه می دهد: در بازه زمانی 96/8/18 لغایت 96/8/22 هیچگونه مسافری، مراجعه ای به ترمینال مسافربری مذکور نداشته باشد.

صادقیان خاطرنشان می کند: در این زمینه لازم است مردم شریف استان یزد به گونه ای برنامه ریزی کنند که در روزهای ذکر شده از انجام سفرهای غیر ضروری با ناوگان اتوبوسی استان، اکیدا خودداری نمایند.

در استان یزد بیش از 30 هزار نفر برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند ضمن آنکه برخی نیز از طریق کاروان های استان های همجوار عازم شده اند.

هم اکنون 16 هزار راننده در استان فعالیت دارند که 14 هزار نفر آنها زیرپوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل است و در واقع با وجود خانواده های این افراد حدود 10 درصد جمعیت استان زیرپوشش این مجموعه است.

هفت هزار و 480 دستگاه خودرو در بخش حمل بار و 730 اتوبوس در بخش جابجایی مسافر فعالیت می کنند که در حوزه حمل بار در سال گذشته 20 میلیون تن بار جابجا شده است.


 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.